|
||||
|
||||
wat zijn de volledige maten?je zou met adapters kunnen werken.....
|
||||
|
||||
Die ra van merc hebben vreselijke et waarden zoals et 13
|
||||
|
||||
Quote:
bergcupsetje?
|
|||
|
|||
Het KBA nummer is afgegeven voor Mercedes !
KBA staat voor Kraftfahrt Bundes Amt en deze Fanatieke stempelzetters geven een typegoedkeuring af voor motorvoertuigen en onderdelen ! |
|
|||
|
|||
Quote:
ET 23 15" x 7.5J de steek weet ik niet, t is wel 5 gaats (5x112???) ik wil wel adapters gebruiken, als ze maar niet zo extreem duur zijn zoals ik wel eens heb gehoord, (4 a 500 euro voor 4x100 -> 5x....) en anders gaan ze de verkoop in mvg. |
|
||||
|
||||
Welke wielen zijn dit....
|
||||
|
||||
20" Audi, volgens mij Q7. Cor MIVW heeft ze onder de passat.
|
||||
|
||||
de beste man in de A3 kijkt wel erg moeilijk...
|
||||
|
||||
wat voor velgen zijn dit? en is dit een VW kleur? |
|
||||
|
||||
Zender turbo's
|
||||
|
||||
Zender turbo 1 inderdaad.
|
|
||||
|
||||
15 inch, 6,5j zover ik weet... Weet iemand de ET waarde van deze?
|
|||
|
|||
zal wel tussen de 40 en de 43 liggen!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ronals type onbekend
|
|
||||
|
||||
Zo'n setje ronals heeft te koop gestaan hier op het forum
terug gevonden in het album hier En volgens iemand in dit topic zijn het Ronal R11 en nogal zeldzaam http://forums.kilometermagazine.com...eels&p=71531640 Last edited by Der Ghopmeister : 01-07-2012 at 00:46. |
|
||||
|
||||
De Ronals die Der Ghopmeister aangeeft die hier te koop hebben gestaan, heb ik een tijd terug verkocht. Het zijn helaas niet dezelfde als op de witte Polo Classic. Tenminste, de naafkanpjes zijn anders. Het kan zijn dat de eigenaar van de witte Polo zelf naafkapjes heeft gemaakt, want ze lijken uit metaal te zijn. De naafkapjes van de hier te koop aangeboden velgen waren uit kunststof.
De naafkapjes uit de link hebben daarentegen wel weer metalen naafkapjes. Wellicht een designverandering in een bepaald jaar? Helaas heb ik niet meer informatie dan dat ze uit 1984 komen. Het is wel grappig dat die foto van de witte Polo Classic hier terug komt. Vanwege die foto heb ik een Polo Classic gekocht en daarna zelfs die Ronals, of in een andere volgorde. Helaas allebei weer verkocht zonder de 2 (zijn het er 5?) samen te voegen
|
|||
|
|||
Iemand wat mee info over deze velgen.
Het zou een 3 delig porsche wiel zijn in 15 inch. Maar ik had graag wat meer info! zoals merk, type, et waarde Gr Gerwald |
|
||||
|
||||
In de rand staat iets van Compomotive...
|
|||
|
|||
check ff op www.rs-velgen.nl