|
||||
|
||||
Onderdelen golf 2
Inruil van een net setje mistlampen en of witte knippers voor in een G60 bumper wordt overwogen.
Subframe golf 2 1.3, 1984 met motorsteunen, stuurhuis, stuurkogels etc. 35 euro G60 scherm met gratis deuk. 10 euro Binnenspiegel 5 euro Hoofdsteunen (2 stuks) 20 euro Hoofdremcilinder 20mm 20 euro Logo's (zij emblemen ook nog aanwezig 'golf c') setje 10 euro knipperlichten spatbord setje 5 euro Bobine 1.3 5 euro Dashbord deel wanneer er geen middenconsole aanwezig is: 10 euro p/s 5 euro ruitensproeiertankje 5 euro Setje zwarte bumpers zonder bies, zonder binnenbalk origineel VW, erg mooi. (klein plekje bij een knipperlicht) 15 euro Setje zwarte bumpers met 1 witte bies, zonder binnenbalk origineel vw, redelijke staat en redelijk verkleurd. 5 euro Voorbumper verkocht Zelfgemaakte middenconsole, ziet er netjes uit, met cassetebandje houder? 5 euro Setje dunne deur lijsten oud type, 3- deurs, nette staat, komen van een golf c 50 euro (compleet, 3delen per kant, stripjes op het voorscherm staan niet op de foto) C-stijlen Beige, nette staat. 5 euro Cl lip, nette staat. 5 euro Origineel spatbord rechts, nieuw type, nette staat. 20 euro Geen flauw idee 5 euro p/s Onderdelen zijn af te halen in Noardburgum/Broeksterwoude Friesland Prijzen zijn VRAAG prijzen, bieden staat vrij, graag via PB Last edited by Dokter D : 09-06-2013 at 16:55. |
|
|||
|
|||
Wat wil je hebbenvoor het 4 knops stuur?
|
|
||||
|
||||
25 euro, heb het er gelijk ook maar bijgezet.
Ik ga morgenmiddag naar de meet in leeuwarden, eventueel zijn er delen mee te nemen. |
|
||||
|
||||
Spiegels verkocht, pedalenbox gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
In de deuren, zit hier een steuntje voor de verstelhendel van de spiegels?
ik zoek namelijk deze steuntjes voor rechts en links. Zitten als het goed is vast met een pompnagel. Als je deze hebt, verkoop je deze los? |
|
|||
|
|||
Hey,
Vraagje, maar wat is de vraagprijs voor de Intercooler? Is deze ook te gebruiken voor in een grill van een Golf 2. Groeten Nick
|
||||
|
||||
@Yniezink, de steuntjes zitten er volgens mij niet in, mocht dat wel zo zijn dan gaan ze nog niet los weg.
@Bell, ik heb de prijs er bij gezet, vergeten. Ik ben van plan een zelfde intercooler te gebruiken bij mijn golf 2 tdi, het wordt krapjes maar het lijkt te passen in het voorfront, grill met dubbele koplampen past dan niet meet denk ik. |
|
||||
|
||||
geen flauw idee foto 2 en 3 is het kapje wat aan de bijrijders kant onder de motorkap net achter je koplamp komt
waar je daarna een slan op aan sluit naar je lucht filter !
|
||||
|
||||
LV scherm verkocht
Last edited by Dokter D : 05-08-2012 at 20:41. |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig naast die Cstijl bekelding ook de beige lijst voor binnenin bovenaan tegen de achterklep aan?
|
|
||||
|
||||
Nee helaas niet meer.
|
|
|||
|
|||
Weet niet of ik het al gevraagd had, maar zwart/rode achterlichten?
|
|
|||
|
|||
hallo, wat wil je voor dat zwarte plastic ding hebben waar nummer 191129630 opstaat
http://www.vagcat.com/epc/search/?pn=191129630D Last edited by frankvdberg : 11-08-2012 at 15:35. |
|
||||
|
||||
@ dragon, nee helaas niet.
@ Frank, 5euro |
|
||||
|
||||
Kom op mensen doe eens een bod.
De zooi moet weg ivm verhuizing, zonde om t naar t stort te brengen. |
|
|||
|
|||
Dat ruitensproeiertankje nog liggen? Die van mij is uit elkaar gevroren en overleden nl...
|
||||
|
||||
Ja ligt er nog wel Jan, kom m maar halen voor die op t stort beland.
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de late reactie maar mn pa had nog 1 op zolder liggen... Nooit weer aan gedacht...
Zoek nog wel een intercooler, nog een idee? Die van mn maat is lek nl...
|
||||
|
||||
Heb je de rubbers van de stuurkogels nog, en zijn deze APK-waardig?
|
|
||||
|
||||
Deze is een soort rubber kom (of hoe je het ook maar moet noemen) dat rond de hals van een brandstoftank gaat. Ik denk dat het dient om benzine die lekt bij het tanken op te vangen ofzo. |