|
||||
|
||||
HELP Koppeling PL met 2Y
Ik hen nog steeds mijn PL motor staan, wilde vandaag een nieuwe koppelingsplaat er op zetten, die vervolgens niet paste.
Links past op de motor, maar past niet op de 2Y bak. Rechts past op de bak, maar de veren steken aan de achterkant te ver uit, dus past niet op de motor. Help!? Motor moet morgen in de auto hangen, anders heb ik een groot probleem. Edit: Problem solved! Nieuwe koppeling dr op.. morgen klaar. Moet voor woensdag in de auto hangen, en het liefst lopen zodat ik apk kan halen, dus is niet anders.
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 25-06-2012 at 14:35. |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk heb je dan geen originele bak?
|
|
||||
|
||||
dan zit er een andere bak achter idd met een kleiner vliegwiel.
|
|
||||
|
||||
Tis toch echt een 2Y bak.
Denk dat ik het probleem al heb gevonden, de koppelingsplaat die niet op de bak past, is van Sachs. De drukgroep en vliegwiel dus ook. De koppelingsplaat die wel op de bak past, is van Luk. Denk dat het daarom niet past. Nieuwe set kost even 262 eurootjes
|
|||
|
|||
Quote:
Ik werdt redelijk vaak met koppelingen enzo, dat ik daar niet op ben gekomen :P dat is idd je probleem, want had zelf een keer een vliegwiel van sachs en drukgroep en plaat van luk... drukgroep paste niet op vliegwiel.\ |