|
||||
|
||||
In de regio Heerlen/Hoensbroek rijdt ook een groene rond met een hoop polyester erop. Is ooit eens een collega geweest, zag de auto toevallig gisteren nog.
|
|||
|
|||
Heeft iemand van jullie nog meer fotos van de blue bitch vr6?? Stickers zijn er vanaf trouwens zitten nu 2 delige wielen onder 17 inch en motervermogen is omhoog en een ander uitlaatsysteem. Vd week gemonteerd. Fotos volgens
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet het, oud topic. Maar ik ben erg benieuwd wat er met deze Golf is gebeurd. Stond een aantal jaren geleden in mijn woonplaats Lisse.. dus ik herkende hem gelijk toen ik deze foto zag. |
|
|||
|
|||
naar mijn weten is die auto weer opgelapt en rijdt nog rond..
|
|||
|
|||
ik heb een mk4 vr6 mag dat ook
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja want dat is een 3.5
|
||||
|
||||
IN twente (regio glanerbrug/glane/gronau duitsland)
Uni blauwe MK3 vr6 met parabolen volgens mij al in 1999 gebouwd door dennis bruinenberg (vw maniacs) Staat te koop bij een schade bedrijf in gronau... (zal de eigenaar wel werken.. staat er iedere dag)
|
|||
|
|||
Vr6
Heb mn vr6 cabrio nu te koop staan ( die the blue bitch werd genoemd) rotrex kompressor erop etc etc foto staat al in dit topic
|
|
||||
|
||||
Ik ben bezig met de mijne op dit moment te laten ombouwen (mag dat ook) ????
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een MK3 Cabrio. Een color concept uit '97.
2 maanden geleden omgebouwd naar VR6, compleet met ophanging/onderstel enzo. Even langs het RDW en na 52 euro + half uurtje keuren had ik hem officieel op kenteken Had er naderhand nog een kleine samenvatting projectpage van gemaakt: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=98788
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 26-06-2012 at 09:46. |
|
||||
|
||||
Mooie cabrio zo!
3er Cabrio met een VR6 motor blijft echt gaaf speelgoed. Heb onze 97er ook willen ombouwen vorig jaar. Helaas vlak voor dat ik wilde beginnen iemand achterin de cabrio gevlogen toen m'n zusje ermee op pad was.
|
||||
|
||||
Zonde!
Het was eerst een 1.6, reed op zich niet slecht alleen gewoon veel te langzaam voor zo'n 'zware cabrio'. Nu wordt je helemaal wild als je met het dak open lekker doortrapt
|
||||
|
||||
Weet iemand welke stoelen in die cabrio zitten met schade?
Ik zie op de foto mooie bruine kuipstoelen was wel benieuwd welke dat zijn en of er nog meer foto's van zijn.
|
||||
|
||||
Mooie wagen Sven!
Ik heb net geen VR6, ik heb een VR5 cabrio |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel Had de jouwe ook al gezien, ook een hele dikke wagen. De cabrio is nu van m'n broer, ik rijd zelf een 20 jahre gti, maar toch blijf ik zo'n mk3 cabrio echt super vinden. Eigenlijk stond er op het verlanglijstje om hem om te bouwen naar syncro/4 motion en een compressor kit erop. Maar de ombouw had al genoeg geld gekost Zo'n vr5 rijdt ook lekker of niet dan Die is denk wel een stukje zuiniger dan de vr6? Of valt dat wel mee?
|
||||
|
||||
Toen ik nog op de HTS in Arnhem rondliep (jaartje of 7 geleden) zat daar ook iemand met een tornadorode geloof ik. Lag ook een RVS uitlaatsysteem onder, dat ding klonk altijd zeer machtig!
|
||||
|
||||
L
Quote:
Oostenrijk reden we gemiddeld 1:11 dus viel me niets tegen! V5 staat niet echt bekend om zijn goeie verbruik |