|
||||
|
||||
Quote:
Ah, nu weten we ook weer welk gezicht bij deze username hoort! Wel cool dat je zoontje ook met ons shirt loopt! Ze kunnen er niet jong genoeg mee beginnen
|
|||
|
|||
ik hoop dat het goed gaat met plaatsen,probeerde het op vortex en ging het mis
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vag fryslan
Tja het weer daar kan niemand wat aan doen , maar de opkomst was zeker redelijk
een hoop mooie auto's gezien en mensen gesproken hopelijk volgend jaar weer wat zon hier nog een paar fotos die ik gemaakt heb : en dan de terugreis door de regen Marco |
|
||||
|
||||
Ook ik was aanwezig, ondanks de regen viel de dag daardoor niet in het water. Binnen heb ik mij prima vermaakt, prachtig en uniek concept om de meeting bij de dealer binnen te kunnen houden. Geweldig op zo een locatie!
Wegens tijd gebrek volgen mijn foto's begin deze week, wel even een snelle sneak preview in elkaar gedraaid: Hou de site in de gaten voor meer foto's, www.vwculture.nl
|
||||
|
||||
Erg mooi geworden.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Was weer een leuke meeting. De organisatie had het weer top geregeld.
|
|
||||
|
||||
Quote:
3 pagina's over het slechte weer, en jij vind het top geregeld
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
goed voor elkaar en tja weer kun je niks aan doen ! was gewoon ouderwets gezellig ! op naar volgend jaar !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was ook goed geregeld en erg gezellig. |
|
|||
|
|||
Ik zit net aan de koffie, en zit terug te denken aan een schitterend weekend.
Ondanks het slechte weer..... Rallye stond heerlijk warm binnen. Super meeting , top geregeld VAG Fryslan!! Zeker weten een aanrader voor volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Word inmiddels wel eens tijd dat je op Friese les gaat Jan..
|
||||
|
||||
Zie al heel wat mooie pic's voorbij komen, hier ook staan ook nog wat
https://www.facebook.com/media/set/...81757648&type=3 (ook te bekijken als je geen facebook hebt)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ondanks het wat mindere weer toch een geweldig weekend gehad in Leeuwarden, stonden hele mooie spullen, sfeer was lekker relaxed, en weer genoeg bekenden gesproken, top weekend!
Op zaterdag: De Zondag:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Link doet het nie, jammer... |
|
||||
|
||||
Zondag ook even geweest leuke meeting alles goed geregeld , jammer van het slechte weer .