#1
|
|||
|
|||
tdi probleem schokken
ik heb sinds kort een passat b4 tdi 90 pk met een 1z motorblok
nu begint hij te licht te "zagen/stotteren" vanaf de 2000 toeren en vaak pas vanaf de 3e versnelling. je voelt hem gewoon inhouden en dan komen de pk's weer vrij en dan houd en weer in etc etc etc. nu viel het me wel op als ik de powerbox er op aan sluit dat het probleem erger word. :SCRATCH: ik heb de lmm al vervangen vandaag (wel 1 van de sloop), het werd al wel een stuk minder maar het probleem bleef aanwezig. wie weet waar het probleem kan zitten?? Last edited by mark041 : 12-06-2012 at 18:44. |
#2
|
|||
|
|||
oh een tdi?
Verder geen info? mk1 mk2 mk3 mk4 mk5 mk6? Zo ken ik je weer mark... |
#3
|
|||
|
|||
ik heb het er even duidelijk in vermeld
|
#4
|
||||
|
||||
Er is volgens mij een heel topic over op tdiclub.nl, ga even voor je zoeken!
Edit: http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=33496 Last edited by Dokter D : 12-06-2012 at 19:27. |
#5
|
|||
|
|||
super bedankt voor het meedenken/zoeken
maar de problemen komen niet overeen met mijn probleem. het gaat hier meer om het doortrekken in lage toeren terwijl het bij mij een probleem is in de hoge toeren.. |
#6
|
||||
|
||||
Ik zou toch eens beginnen met uitlezen, op de homepage van tdiclub staat een kaartje met daarop mensen met vagcom.
Hier nog een linkje: http://www.tdiclub.nl/ftopic58440.html Last edited by Dokter D : 12-06-2012 at 20:56. |
#7
|
|||
|
|||
weet je zeker dat er niks mis is met je koppeling/massavliegwiel? laatst een T4 op de brug gehad, massavliegwiel was bijna in 7 stukken kapot getrilt... en de symptomen waren precies het zelfde als wat jij nu bedoelt.. :P (wel duur geintje als dat het probleem is)
|
#8
|
||||
|
||||
Als ik het goed heb heeft een 1Z geen 2 massa ellende erin
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt!
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |