|
||||
|
||||
Aanwezig op BHP Valley; De 509 PK Audi 90 Quattro van Hulssen Turbo Tuning
De dynorun: http://www.youtube.com/watch?v=FB-yVLFDRFM Audi 5-cyl 2.3L 10V Turbo engine Engine: Modified internals Garrett T3/T4 50 trim Turbo Fuel: E85 Rev limiter: 8000 rpm Powered by: KMS MD35 management system Engine built & programmed by: Hulsen Turbo Tuning
|
|||
|
|||
Quote:
jazeker! de enige echte Dit jaar te bewonderen in een Jetta mk2 |
|
||||
|
||||
Vorig jaar ben ik hier voor het eerst geweest en vond het een top-meeting. Zolang er geen weeralarm wordt afgegeven kom ik dit jaar ook wel weer kijken op zondag. Ben erg benieuwd naar de BHP Valley
|
|
||||
|
||||
Quote:
nou nou, niet zo deprimerende instelling... het word prachtig weer! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zegt zolang er geen weer alarm is, die kans is erg klein . Maar zoals je zegt het weer moet dan prachtig zijn zoals eigenlijk alle jaren. |
|
||||
|
||||
Met mijn opmerking bedoelde ik dat ik me niet door een buitje laat weerhouden om te komen
Samen met MIVW en de VW-Speed midwintermeeting behoort dit evenement nu al tot mijn absolute favorieten |
|
||||
|
||||
kom ook eens langs
al enkele jaren niet kunnen gaan door omstandigheden. heb wel maar just 274,7 pk haha maar motorisch ziet hem er langs buiten toch standaard uit
|
||||
|
||||
Quote:
Meld je maar even aan! Over die 0,3 PK doen we niet moeilijk! http://www.volksdub.nl/index.php/BHP-Valley Voor de mensen die nog deel willen nemen aan het feestje op zaterdag: De registratie sluit zaterdag en we hebben nog slechts enkele plaatsen over. Meld je dus snel aan!
Last edited by VeeDubber : 26-06-2012 at 23:00. |
|
||||
|
||||
komt er nog een overzicht van krampeerders??
|
||||
|
||||
Ook aanwezig op BHP Valley; Jarno Aantjes met zijn 301 PK 1.8T Polo;
Meld je aan als je een 275+ PK auto hebt: http://www.volksdub.nl/index.php/BHP-Valley Quote:
Kunnen we wel even doen!
|
||||
|
||||
Quote:
ja vind beetje stom om tussen die kanonnen te staan aan de mijne zie je niet veel als de motorkap openstaat. is het nut beetje weg van heel die stand vind ik niet? komen al erg mooie dingen kijk er naar uit
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat niet net het mooie aan jouw auto? Wel het dikke vermogen maar met een nette inbouw?
|
||||
|
||||
Quote:
Vind u hier En neem ook eens een kijkje bij onze partners!
|
||||
|
||||
Misschien dat ik zondag even een kijkje kom nemen.
|
||||
|
||||
Vrijdag en zaterdag kun je je nog aanmelden voor de camping. We hebben nog 20 plaatsen!
|
|||
|
|||
Zin In!!
|
|
||||
|
||||
Ik hobbel ook wel even die kant op vanuit de achterhoek.
|
||||
|
||||
Is de aanmelding per auto of per persoon? Willen met zn 2tjes in auto komen
|
||||
|
||||
Quote:
Per persoon, heeft te maken met de BBQ e.d.
|
||||
|
||||
Quote:
inbouw? ik rij met een tt 8j die motor zat er standaard al in enkel wat gechipt uitlaat vanaf turbo en prulletjes hier en daar