|
||||
|
||||
Nog even een paar sfeer fototjes van Wothersee Oostenrijk.
Fryske vw Ryder Last edited by monark : 03-06-2012 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Mooie foto's Pieter
|
||||
|
||||
Quote:
eigenlijk moet ik mijn vriend eddie daar voor bedanken want die heeft ze gemaakt
|
||||
|
||||
Recaro Sportster CS 1000 euro per stuk.
|
||||
|
||||
recaro sportsters van chris
|
||||
|
||||
Dit is zo te zien wel mn favo voor 2012! Zo simpel chrome (T3?) bumpers op een golf 2. Nog meer foto's? |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch eens naar opzoek gaan voor 2stoeltjes voor in de mk1 |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn hier meer fotos van ???? ik zou wel eens willen zien hoe dat er van voor uitziet |
|
||||
|
||||
Film's & Foto's verslag van worthersee 2012 @Fai
VR6 Sharan On Tour Worthersee 2012
Ik heb een Filmpje gemaakt van mijn VR6 Sharan ik dacht nou laat ik ff zien hoe mijn auto er bij staat en van me gappies die ook mee waren. Film's & Foto's verslag van worthersee 2012 @Fai Ook dit jaar weer een weekje in het Oostenrijkse Velden am Wörthersee verbleven. En ook dit jaar was het weer een groot feest, het sfeertje en gezelligheid is niet te beschrijven voor iemand die er nog nooit geweest is, maar het was weer top. Het weer was ook super, de hele week in het t-shirt kunnen lopen en vanaf dinsdag ook in de korte broek. Uiteraad weer veel dikke wagens gezien, en dit jaar ook veel plezier beleefd aan de Faakersee, Reifnitz, Piramidekogel, Shell velden, Enz, Enz, Groetjes Fai VR6 Sharan Wel in HD Kijken 720p :mrgreen: Zie link VR6 Sharan On Tour Last edited by VR6 Sharan : 09-06-2012 at 17:12. |
|
|||
|
|||
Hallo volkswagen forum leden
Misschien een hele rare vraag maar wat houdt worthersee eigenlijk in ? Is dit een hele grote meeting georganiseerd door volkswagen zelf ? Komen er mensen naar toe uit de hele wereld ? Waar wordt dit gehouden ? Hoelang duurt dit is het 1x per jaar.? Slapen jullie in een hotel ? Ben bij dit topic vrij nieuw , Daarom misschien ook vrij raar dat ik dit vraag m.v.g Karelvr6. |
|
|||
|
|||
Het Wörthersee GTI treffen is een 3 daagse treffen (dit jaar was het 16 t.e.m. 19 mei) in Reifnitz aan de Wörthersee (een groot meer in Karinthie, het zuiden van Oostenrijk).
Geen idee waarom, maar weken op voorhand begint het grote feest in bijna alle stadjes rond de Wörthersee al. Mensen die gepassioneerd zijn door Volkswagens en hier een groot feest van maken. Dit is niet georganiseerd door Volkswagen maar de mensen komen en gaan wanneer ze willen. En inderdaad, hier zijn mensen van over heel Europa. Dit jaar was mijn eerste keer dat ik naar Wörthersee ging en het was een prachtige reis! Niet alleen de vele prachtige wagens, als je daar even uit wil heb je de prachtige bergen, natuur en het meer.. Er is overal wel iets te beleven! Hier een filmpje die ik heb gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=sALtE6B2mcc
|
|||
|
|||
Quote:
Is deze meeting alleen voor gti's omdat het worthersee gti heet ? Waar slapen jullie dan? |
|
|||
|
|||
Quote:
Neen is niet alleen voor GTI's, is gewoon vroeger (31 edities geleden) als een meeting voor gti's begonnen. Nu is het voor alle auto's van de VAG groep, en andere merken kom je daar ook tegen hoor. Dikke Benz'en etc. Er zijn in de stadjes rond de Wörthersee en verder ook heel wat hotels enzo, juist zien dat je op tijd reserveert Er zijn ook campings heb ik gezien, maar daar weet ik het fijne niet van..
|
||||
|
||||
http://www.facebook.com/pages/MarkZ...123048777814916
hier staat mijn aandeel tussen.. en voor de niet facebook gebruikers..: www.vwfanatics.nl
|
|||
|
|||
Iiemand op de dagen zelf nog ren ouwe golf 2 dieael voorbij zien pluimen? Maar dan ook wel pluimen:p
|
||||
|
||||
Hier nog een filmpje met heel veel Nederlanders.
http://www.youtube.com/watch?v=dDdoFtcV0BM |
|
|||
|
|||
|