|
|||
|
|||
Quote:
What's geburt?Welke is stuk dan?Of loopt Ã*e niet helemaal lekker? Net ff gekeken op de O.S.C.-site,LEUK!! Wie maakt de tekeningen bij jullie? Ik heb nu vakantie,verstandskies getrokken dus lekker dikke wang En de week van 14 juni moet ik weer werken ,dus het zal wel weer niks worden die week van de meeting.Maar ik blijf natuurlijk wel posten hier. En anders onder het 1 en ander van Polo/Caddy. Tot mails. Last edited by cabapolo : 02-06-2012 at 00:06. |
|
|||
|
|||
Gaat er morgen nog wat gebeuren?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope...het is juni, dus 14-10 is donderdag a.s. |
|
||||
|
||||
Wel klote dat het steeds doordeweeks is kan beter in het weekend
|
|
|||
|
|||
Quote:
'T maakt voor mij niks uit.Ik kan vaker niet dan wel namelijk door mijn wisseldiensten . Ben wel met je eens dat weekend voor de meeste mensen beter uitkomt. Ga ff verder gluren op forum. Misschien tot volgende week. |
|
|||
|
|||
Tot morgenavond!
|
|
||||
|
||||
Is ook niks om het op een donderdag te doen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas helaas,'kheb 't weer moeten missen Was het wel druk en/of gezellig? Lees het hier wel. Jij woont toch ook in Beverwijk?Greetz. |
|
||||
|
||||
Ben even wezen kijken, helaas met de daily (passat variant 3bg)
Volgende keer probeer ik met de mk2 aanwezig te zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Jaa dat klopt! T was gezellig!! Nu was ik ook luchtgekoeld... met de cabrio... Zal ff wat fotoos plaatsen vanaf facebook... Greetszz!! |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook de volgende keer met Golf 1.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk ik word ff lid van de facebook pagina voor de mooie foto's ^^ volgende keer staat in m'n agenda, lijkt me leuk om een keer te komen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Topp! |
|
|||
|
|||
Thanx voor de foto's.Tijdje niet gepost,maar op het moment moet ik veel werken.De donderdagen komt gewoon niet zo lekker uit.
'S kijken of ik volgende keer tijd kan maken,ok? Ga jij misschien nog naar de F&I meeting volgende week de 7e? Andere VAG's waren ook welkom las ik. Zo me mandje in,morgen 1 dag vrij en genoeg te doen hier thuis . Ik had gister zoiets raar trouwens.Een hele scheur in het plastic waar de ventilatieroosters zitten door de zon en zo'n luchtje(=van glas) voor in de auto. Heeft dus als een vergrootglas gewerkt Ik laat het zo,denk ik,want om dit uit te gaan bouwen zie ik niet zo zitten. Nog heel ff neuzen en zo naar bed. Ik lees je hier wel,greetz uit aardbeiendorp. Last edited by cabapolo : 01-07-2012 at 00:13. |
|
|||
|
|||
Hmmzzz zag idd F&I maar dan is er ook vw fest.. ga ik luchtgekoeld naar toe..
|
|
||||
|
||||
Vw fest
|
|
|||
|
|||
Quote:
E-ticket al binnenn |
|
|||
|
|||
Volgende week donderdag even gezellig na praten over de Keverdag Noord-Holland/VWFest?
Dat kan gewoon weer op de Rebel Cruise!! 12/07 vanaf 19:00! |
|
|||
|
|||
Zijn we er ook weer bij
|