|
||||
|
||||
ach mensen ....het is 200 euri geen 2000. Blokkie en onderdeeltjes zijn geregeld. Hans, ik bel je vanavond ff op.....HA.
Jullie zijn verdomme ECHT erg, hans zijn 16V in me Jetta? Tering ik voel overal jeuk man!!!!! |
|
||||
|
||||
Wereld idee ! KR in Jetta 1... jullie mogen hem ook wel in de mijne hangen
|
||||
|
||||
is heel erg leuk, ik wacht Hans zijn mailtje ff af maar ik vind het eigenlijk ook leuk om hem orgineel te houden.
Heeft er iemand nog zo een stok oude radio met van die draaiknoppen??? |
|
||||
|
||||
Als je onderdelen nodig hebt weet je me te vinden....
|
||||
|
||||
Eigenlijk niet nee?! Pass je nieuwe adres eens jongen. Kom ik een keertje buurten.
En Hans had toch ontslag genomen?
|
||||
|
||||
reeds gedaan Stijnus, ik wacht af
|
|
||||
|
||||
Wat heeft mijn ontslag met dit alles te maken??
|
||||
|
||||
Witte rook uit de uitlaat, geen water in het koelvloeistofreservoir, blokje is verder droog, geen vloeistoffen op de grond
Tada: koppakking! Ligt zeker een naar voren gekanteld 1300 blokje in? Maar goed: Doordat ie goed warm is geworden (eindje rijden?) is er flink wat druk opgebouwd in de water-kringloop (das normaal), maar waarschijnlijk stond ie al een tijdje stil, maar 't is zowieso niet meer de jongste,.. toen gaf de koppakking de pijp aan maarten! Vanaf waterkanaaltje doorgeslagen naar 1 van de cylinders. Gebeurt ook vaak als de auto 'warm/heet' word weggezet: druk in koelwatersysteem blijft ff hoog, maar er is geen tegendruk vanuit de cylinder.. Als je er nu water in gooit, en start, gaat t water borrelen van de gassen die dan de andere kant op stromen (vanuit cylinder water-systeem in) Koppakking vervangen en gas erop. Niet luisteren naar ANWB meneer.. Koppakking vervangen kost je (als je alles zelf doet) hooguit 200 euri, en das dan INCL. kleinmateriaal, vlakken, kopbouten, nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof :-)
|
|
||||
|
||||
er zat negens water, overal olie.....koelsysteem was niet aangetast
|
|
||||
|
||||
Rijdt de Jetta weer als een zonnetje?
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
we hebben het niet afgekregen zaterdag....motor ligt er inmiddels al wel uit, andere blok is in opbouw (De hele boel overzetten)...geloof dat er a.s. zaterdag weer verder gesleuteld gaat worden, zal dan ook wel afkomen denk ik....
|
|||
|
|||
He die Jetta hebben wij inderdaad ook bekeken toen in Zwolle. Was wel een leuk bakje met wat werk. Hij had idd net naar Parijs gereden, geloof je het zelf? :S
|
|
||||
|
||||
de VR6 die erin komt moet nog ff aangepast worden. 8)
|
|
||||
|
||||
Moeten zeker nog even 2 cilinders af
|
||||
|
||||
Nee hoeft niet dennis,
hebben we in de fabriek al laten doen