|
|||
|
|||
Nette polo coupe G40 prijs wijziging!
Nette Polo Coupe G40 uit 1994.
Het gaat om een ombouw van een standaard 1300 naar G40. Dit alles is natuurlijk zeer netjes en professioneel omgebouwd en niet van origineel te onderscheiden. Uiteraard zijn alle belangrijke G40 delen vervangen, de remmen zijn dus ook van een G40. De motor heeft net 2 ton gedraaid. De kleur van de auto is tornado rood. origineel is een G40 volgens mij niet in het rood geleverd, dus zeker een unieke combinatie. De lak is nog prima, niet dof en altijd goed gepoetst. De auto heeft een mooi schuifdak, super voor de mooie zomerdag. De auto is nu voor het vijfde jaar in mijn bezit, in deze vijf jaar is er aardig wat aan de auto gedaan. * Rondom 60 mm verlaagd, dit is achter in 5 standen verstelbaar. * Onderlip van een laguna pas geplaatst. * bonrath eenarmige ruitenwisser geplaatst. * RVS Powersprint uitlaat vanaf de katalysator, dus nooit meer een uitlaat vervangen. * Antenne is vakkundig op het dak geplaatst en de originele is verwijderd. * De G-lader is ongeveer 25000 km geleden gereviseerd, er is een drukmeter geplaatst en de glader draait netjes op 0.8/0.9 bar. * 25000 km geleden is ook de distributieriem, waterpomp, multiriem en koelvloeistof vervangen. * Vorig jaar zijn de bougies, luchtfilter, oliefilter, olie vernieuwd. * Vorig jaar is er een gereviseerde dynamo geplaatst en gelijk een nieuwe accu. * Ook zijn vorig jaar de remschijven en blokken vervangen. Er zijn geventileerde en geperforeerde zimmermann schijven en EBC Greenstuff blokken op gekomen, door deze blokken krijg je minder remstof en hoef je de velgen minder vaak te poetsen. * Een paar weken terug zijn de draagarmen vervangen, de auto moet nog uitgelijnd worden, hierdoor trilt de auto nog iets in het stuur met remmen op dit moment. * De computer heeft een andere chip en er is een 5pk set gemonteerd, heeft ongeveer 140 pk. De auto staat nog op origineel 1300 kenteken, dit is voor onder de 100 euro over te zetten naar G40 of je laat het zo, dan is de auto lekker goedkoop in de verzekering. De auto heeft nog APK tot maart 2013, dus nog een hele tijd zorgeloos sturen. Eventueel heb ik nog veel extra onderdelen bij de auto zoals, originele zijruiten, hoedenplank zonder gaten, extra set sierlijsten, spullen om de auto veer op de originele hoogte te zetten en nog meer. De auto wordt niet op de velgen op de foto's verkocht maar op goede winterbanden. Ik ben vast nog wel iets vergeten te vermelden, bij interesse of vragen stuur een mailtje naar omars_25@hotmail.com Vraagprijs 1750 euro. Voor de snelle beslisser is er nog wat onderhandel ruimte! Last edited by omars : 29-05-2012 at 13:58. |
|
|||
|
|||
Upje!
|
|
|||
|
|||
up
|