|
|||
|
|||
Porsche C2 6&8J met adapters naar 4x100!
Hallo allemaal!
Bij deze bied ik mijn C2 velgen in 6J en 8J aan, omdat mijn Golf ondertussen verkocht is. De velgen zijn helemaal origineel, en dus nog nooit overgespoten! Er zitten alleen nieuwe gekleurde naafdeksels in omdat deze er eerst niet in zaten. Ze kwamen van een Porsche met weinig kilometers af. Banden waren versleten en zitten er dus niet bij. Erg weinig stoeprandschade, 2 velgen hebben een klein schaafplekje maar dit is zo weggewerkt. Er zit ook een set van 25 en 30mm stalen(!) adapters met centreerringen bij naar 4x100. Deze zijn gemaakt door de Velgendokter in Uden. Dan de prijs, al dit moois kost €500,00 of een goed bod. Velgen zijn te bezichtigen en af te halen in Veghel, Noord-Brabant. Last edited by svdh : 21-05-2012 at 17:11. |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
16 '' neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
Ja deze zijn alleen in 16"
|
|||
|
|||
Uppie!
|
|
|||
|
|||
Weekendup!
|
|
|||
|
|||
Et waarde in de 50?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je voor mij wat duidelijke foto's van de beschadigingen? Gr. Frank |
|
|||
|
|||
Mogelijk interesse in ruil met A3 velgen? 15 inch, 4x100? Zo ja, doe maar een PB'tje
|
|
|||
|
|||
He kerel, kun je me miss even een pb'tje sturen met wat contactgegevens? Ik zou graag keer ff langkomen om te kijken. Kunne we ff wat gegevens uitwisselen? Groetjes Sebas
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niet verkocht, dus up!
|
|
|||
|
|||
hey inruil ronal turbos mogelijk met goeie banden ? willem.1983@hotmail.nl kun je me vast wat betere fotos mailen aub grtzz willem
|
|
|||
|
|||
Verkocht!
|