|
||||
|
||||
respect jonge jij zit nog daar te lassen en ik zit al aan mijn 2e kratje Hahaha (veel te warm voor mij bij jullie)! en maar stoken in die cabine haha.
was super gezellig afgelopen zaterdag in mook volgende keer met jetta naar vw sportmania! Succes,kom binnekort weer in de weg lopen en je weet ik heb al een pl of kr voor je klaar staan Gr bart |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad bartje en dat maakt nouw het verschil hahah, jij bent klaar en ik ga gewoon door
|
||||
|
||||
Alweer tijdje niks gepost, maar dat wil niet zeggen dat er niks is gebuurt
zo als je kon zien was ik met het rechtse wielkast bezig, en die is nu ook weer klaar nieuwe binnen scherm en buiten scherm wat foto's van het laswerk hier is het binnenscherm pas gemaakt en klaar voor het aflassen en weer helemaal rond gelast altijd fijn in zon kleine ruimte (sorry voor de slechte foto) nu is het tijd voor het buiten scherm En ook meteen na de afstand kijken met de wiellen en het komt mooi uit als hij dadelijk lager ligt .. nu tijd voor aflassen (maar dat lukte niet ons bartje moest weer eens vervelen) tadaaaaa kijk in de spiegeling van de jetta, hij is er ook nog trots op
97" golf mk3 gti (afgerond project) 83" jetta mk1 (new project) 90" golf mk2 (sold) 89" golf mk2 VR6 87" golf mk2 96" passat Last edited by the Kid : 10-06-2012 at 20:32. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
net laswerk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
thanks
|
|||
|
|||
lekker bezig
gaat er nog wat met de velgen gebeuren ? heerlijk zo een eigen bedrijf waar je alles kan doen. |
|
||||
|
||||
hahahaha eikel word mooi man
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks leon.... De velgjes worden keer afgedraaid voor de mooiigheid en meschien in een andere tint gespoten. Maar ze gaan wel EEN keer de verkoop in,na dat ik een mooi setje heb opgeknapt maar dat is latere zorge.
|
|||
|
|||
geef me dan maar een seintje :P
koop ik ze weer terug haha |
|
||||
|
||||
Quote:
echt niet |