|
||||
|
||||
Foto's verslag van 2e VAG Meeting Alphen Aan De Rijn 8 Juni 2012 @Fai
Foto's verslag van 2e VAG Meeting Alphen Aan De Rijn 8 Juni 2012 @Fai
Groetjes Fai Last edited by VR6 Sharan : 08-06-2012 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
|
||||
|
||||
Krijg nou wat, de oude van Ernst duikt toch weer op in het wereldje.. Maar zo te zien geen lid hier want de plaathouder is er af. Rijd wel nog steeds op de Conti's die ik ooit aan Ernst "geleend" heb
|
||||
|
||||
Krijg nou wat, de oude van Ernst duikt toch weer op in het wereldje.. Maar zo te zien geen lid hier want de plaathouder is er af. Rijd wel nog steeds op de Conti's die ik ooit aan Ernst "geleend" heb
Jawel,hij is van Erik gti hier op het forum.De vf stickers aan de zijkant staan er nog op.De banden kun je wel weer terugkrijgen denk ik want die zijn nagenoeg op |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuke foto's
|
|||
|
|||
Iedereen bedankt voor de opkomst was zeer geslaagd veel mooie auto's en nieuwe gezichten gezien
|
|
||||
|
||||
mooie foto's, ik heb weer een leuke avond gehad, over twee maanden weer???
|
|||
|
|||
Mooie foto's
Was wel weer ff leuk, beetje winderig alleen. Tot de volgende keer. Gr. Frank |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, nee geintje... was een misverstandje destijds tussen Ernst en mij, maar dat is al lang uit de wereld. Zijn Smartbandjes die ik al een tijd had liggen.
|
||||
|
||||
Leuk mijn oude daily terug te zien , weinig aan veranderd.
|
|
||||
|
||||
Was zeker een leuke meeting veel wind maar gelukkig bleef het droog
|
|
|||
|
|||
jazeker de golf leeft nog steeds,alleen heeft hij wel iets last van jeugdpuistjes.
rij al 1,5 jaar probleemloos met de auto ik heb ook mijn oude golf 1 gti uit 84 weer terug gekocht die nu wordt opgeknapt voor de oudere onder ons het is die gele die ook elk jaar op baarlo was,en die ik 12 jaar heb gehad daar komt binnenkort wel een topic van groeten Erik
|
|||
|
|||
leuke foto's.
|