#1
|
|||
|
|||
slotje
mag op slot
Last edited by Ghost1.8T : 02-11-2015 at 21:01. Reason: Mag op slot |
#2
|
|||
|
|||
Op het fimpje loopt hij trouwens voor de allereerste keer en is het lang niet zo erg als de derde keer starten...
|
#3
|
||||
|
||||
Lambda Sonde al gemeten?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#4
|
|||
|
|||
Lambda sonde heb ik nog niet doorgemeten nee, hoe kan ik dat het beste doen ?
|
#5
|
||||
|
||||
Op de zwarte draad bij 2000 - 3500 rpm moet je 100 tot 900 millivolt meten, pendelend.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#6
|
|||
|
|||
Oke ik zal het morgen proberen....
Thanx! |
#7
|
||||
|
||||
wat ik ook zo vreemd vind is dat ik de retour van de lader heb gehaald om het leuke fluit geluidje te krijgen alleen dit is dus ook helemaal niet zo..
en het dan raar vinden als je lader over een poosje naar de klote is mocht je er niet uitkomen,dan kan je langskomen met de auto.Ik heb het binnen 5 min. gevonden |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
houden ze daar nie van? 5 min? Dan weet jij waarschijnlijk al wat het is
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#9
|
||||
|
||||
Diagnose stellen van een filmpje is nie best. Vaak kan je real-life ergend zo achter komen. En zeker als je een g60 blok uit je hoofd kent ( Ruud 16vg60).
|
#10
|
||||
|
||||
ik kan g60 motoren gewoon dromen en heb de gekste storingen aleens meegemaakt.Ik krijg vaker auto's die onderhand al bij 5 garage's gestaan hebben,en er niet uitkomen
|
#11
|
|||
|
|||
Ruud > de carterontluchting word wel gewoon aangesloten ik heb een flensje gelast voor de carterontluchting, en tijdens de eerste start heb ik de lader gesmeerd dmv teflonspray, ik ben echt voorzichtig met die lader aangezien dit nu de derde lader is die ik gekocht heb,ik had inderdaad beter mijn eigen kunnen laten reviseren maar er was niemand die tijd had om het binnen een week te regelen
Verder heb ik vandaag gewoon voor de zekerheid de lambdasensor vervangen en het vacuumslangetje van de ecu omgewisseld op de gasklep, daar zitten 2 aansluitingen een halve cm van elkaar . Na dit gedaan te hebben loopt hij een heel stuk beter , ik ga het gewoon proberen nu hij loopt in ieder geval heel netjes stationair en ga hem gewoon belast proberen kijken wat hij dan doet. |
#12
|
||||
|
||||
lader gesmeerd dmv teflonspray??????????
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#13
|
||||
|
||||
wat denk je wat er met het vet gebeurd wat erin zit?
Is het zelfde als een trap in je kroonjuwelen
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#14
|
|||
|
|||
het kan ook een noot motorloop zijn kijk ook es of de.ecu voeding krijgt wand als je em uitleest geeft de ecu geen fout code;s aan hen ik ook een keer gehad
|
#15
|
|||
|
|||
Vw bullit>
Nee heb eigenlijk geen idee wat er mis mee zou moeten zijn ? De vorige eigenaar van de corrado die ik gebruikt heb voor de motor en lader heeft dit altijd in de lader gebruikt (Busje lag nog in de auto) omdat hij zonder retour reed, die lader heb ik los gehad en was in goede staat niks raars te zien en de moter heeft zoiezo 35000km zo gereden...... Roland > volgens mij is het opgelost , eerst maar eens testen op de weg.. |