|
|||
|
|||
Originele foto's van een mkII gti '84
Hey allemaal!
zoals titel al zegt zoek ik originele foto's van een gti van '84, die met de stickerstriping opzij. Omdat ik mijn eigen golf zo origineel mogelijk kan restaureren. Wie o wie kan mij helpen?? allesins dank bij voorbaat !!!! Bart |
|
|||
|
|||
Is gewoon een brede baan boven en een lijntje eronder, vergelijkbaar met de GTI 1.
Bij een zwarte is de striping zilvergrijs. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
De eerste type 2 GTI's hadden ook nog de "normale" onderlip, minder dik dus dan de lip daarna.
|
|
||||
|
||||
Hierbij scans vanuit de originele brochure:
En van mijn eigen 84er GTI: Voor meer foto's, zie mijn Photobucket: http://s667.photobucket.com/albums/...Golf%202%20GTi/
|
|||
|
|||
@ tim
dit is net wat ik zocht !!!!! bedankt man !! bart |
|
|||
|
|||
@ woutzor
heb juist een in dezelfde kleuren wil hem zo origineel houden zoals jij !! mooi gedaan !! grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooizo! Goed om te horen dat je hem in originele glorie gaat herstellen. Het enige wat bij mij niet origineel is is de rode striping op de bumpers. Deze ga ik er waarschijnlijk eerdaags vanaf halen. Mocht je meer foto's willen hebben hoor ik het graag
|
||||
|
||||
Mogelijk kan mijn topic nog iets aanvullen
|
|
||||
|
||||
deze stickers op zij zitten dacht ik ook standaard op de jetta 1 modellen niet alle maar wel veel !!