|
||||
|
||||
Ook de mods kunnen threads die ze gearchiveerd hebben niet meer aanpassen, volgende keer beter dus.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij je eerste post met het verzoek is de thread al aangepast
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie het! Hartstikke bedankt! |
|
||||
|
||||
Google verdwijnt heel langzaam aan, tot er iemand op google iets in toetst wat in jouw oude tekst tevoorschijn komt. En plink dan staat ie weer boven aan, en gaat er weer tijd over dat ie afzakt, en zodra hij ik meende 3 maand niet boven komt door iets wat in google getypt word { wereldwijd }is ie weg. Zodra iemand het weer eens probeert binnen die 3 maand van de laatste keer boven aan te hebben gestaan, blijft deze steeds opgewaardeerd en jaren actief.
Google is mooi maar soms lastig.. In dit soort gevallen is het voor een leek te vinden. Maar iemand die daadwerkelijk verstand heeft van de computers, en er heel diep in kan gaan, heeft google niet echt nodig. Die kan gewoon zien wanneer jij voor het laatst bij de keurslager was.. We leven in digi wereld, als je niet wilt moet je nergens info van jezelf plaatsen, en zorg dragen dat een ander dit ook niet over jouw doet.. En door hier ingelogd te zijn is er op het www al veel van je bekend.. Tegenwoordig facebook hyves twitter vragen de mensen er ook om trouwens.. Een lichte benadering van aandacht en schreeuw om antwoorden. Tja dat is anno 2012 het leven.. Be happy don't worry, ik weet niet wanneer jij voor het laatst bij de slager was, dus ook niet wanneer jij voor het laatst bij kamasutra op de site iets besteld hebt.. |