|
|||
|
|||
Quote:
hey bertus.... ik ga vrijdag ook niet, maar volgende week wel..... anders ga je dan toch?? |
|
||||
|
||||
hé johan, ik kan volgende week helaas niet, maar dat geef niks hoor, zie ik je toch 8 juni in alphen a/d rijn.
|
|||
|
|||
Quote:
zekers, zekers..... en ik hoop nog veel meer vag ers |
|
||||
|
||||
Ik ben er vanavond gewoon bij op de meeting in het Westerpark Zoetermeer.
Ik heb wat met mijn werk kunnen regelen. En aangezien het mooi weer is zal de opkomst meer zijn als normaal.
|
|||
|
|||
Ben er vanavond ook weer bij
|
|
|||
|
|||
sassem vag connectie 4 autoos vanavond
|
|||
|
|||
denk dat ik volgende week ook wel effe kom kijken, ziet er gezellig uit allemaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn jullie nog langs geweest zo ja waar stonden jullie.
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon doen er zijn heel veel mensen uit Zoetermeer daar. Je komt mensen tegen uit Zoetermeer dat je denkt van die kom ik nooit tegen en dat is wel leuk.
|
||||
|
||||
het was een leuke avond, weer heel wat mensen gesproken en mooie auto's gezien(was om 00:15 thuis).
volgende week ben ik er helaas niet maar 8 juni weer in alphen a/d rijn met de 1 of de 6 gti zijn er nog foto's.....
|
||||
|
||||
hoop volgende week optijd thuis te zijn uit m'n werkweek duitsland en nog wat zin over heb
dan kom ik ook zeker even die kant op
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force) Last edited by jeffreyvdt : 28-07-2012 at 11:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
We zijn nog geweest hoor, stonden met een zwarte A3 een zwarte Leon cupra r een grijze golf1 en een rode golf3 gti naast mekaar. Was een gezellig avondje |
|
||||
|
||||
Ik zie nu de auto's op de foto en leuk dat jullie erbij waren.
|
|||
|
|||
Quote:
we zijn zeker ff geweest , wij waren de zwarte audi a3 de zwarte leon cupra r de grijze golf 1 en de rode golf 3. was wel ff lagguh voor de vrijdag avond ! altijd leuk mensen met de zelfde hobby
|
||||
|
||||
Ik vond het zeker weer gezellig en leuk.
|
||||
|
||||
Ik ga vanavond mijn auto wassen in Zoetermeer bij:
Wie zin heeft mag langs komen. Mos Carwash Zoetermeer Argonstraat 18 (t/o de Gamma) 2718 SM Zoetermeer
|
||||
|
||||
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force) Last edited by jeffreyvdt : 28-07-2012 at 11:33. |
|
||||
|
||||
En aan alle mensen die naar deze meeting komen stel je zelf voor en geef even een hand dat staat wel zo netjes en zo leer je elkaar bij de voornaam kennen.
En als je nou in je eentje kom blijf niet in je auto zitten en stap gewoon uit en loop een rondje en je krijg vanzelf aanspraak. En graag de auto's een beetje recht naast elkaar zetten zodat iedereen bij elkaar kan staan en dat er genoeg ruimte om genoeg auto's kwijt te kunnen. En eten en drink of meenemen naar huis of in de afval zakken die bij de meeting komen te hangen erin gooien. Zijn gewoon een paar kleine puntjes zodat alles netjes blijft en wij het gezellig kunnen vinden onder elkaar bedankt voor de medewerking.
|
||||
|
||||
De meeting in Alphen aan de Rijn begin om 20.00 uur dus lijkt mij een goed plan om tussen 20.00 uur en 20.30 uur te verzamelen in het Westerpark en daarna daar heen te rijden in een colonne.
ik hoor het wel wat jullie ervan vinden jongens. Iedereen mag zelf beslissen wat die gene wil ook over de tijd dus ik sta open voor andere plannen en suggesties. Dit lijkt mij wel een goede tijd anders wordt het zo laat om daar heen te gaan en daar nog rond te lopen.