|
||||
|
||||
Wat 9 dagen Cuba al niet met een mens kan doen.
Toch besloten om de cabrio te houden en de vr6 in te laten bouwen. Verder gaat alles op een laag pitje. Ook zal er tzt weer een creme leer golf 4 cabrio interieur in komen. De reden,de vrouw gaat vanaf woensdag op de fiets naar t werk en de cabrio word hobby auto, s'avonds kan ze mijn leasebak meenemen. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
top marco
|
||||
|
||||
De afspraak staat vanaf de 15e Juni gaan we beginnen met het inbouwen van deze jongen:
Met : Geflowde kop 268 nokkenassen complete revisie twv 5000,- euro nieuwe koppeling distributie revisie nieuwe oliepomp spagetti en hartmann uitlaat vanaf t spruitstuk. Last edited by classic-edition : 23-05-2012 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Nice
|
|||
|
|||
Mooi spulleke...
|
||||
|
||||
Nice
Heb pas ook bij de cabrio van m'n broer een VR6 ingebouwd. Is bij een golf 3 cabrio uit '97. Setup is bijna hetzelfde :P Alleen andere uitlaat, wel de nokkenassen enzo Dat ding rijd echt super nu |
|
||||
|
||||
Kijk das goed om te horen.
Vond de 101 pk 1.6. motor altijd al het rijplezier bederven dus..... |
|
||||
|
||||
Ivm met de lage VR6 karterpan straks gaan mijn setje 7,5 & 9Jx16 ML's met falken banden weer de verkoop in. Morgen setje 17" BBS ophalen dus.........
Verkooptopic komt nog (moet nog ff foto's maken). Bij interesse stuur me maar een pbje. |
|
|||
|
|||
Hoeveel lager is de grondspeling dan wel niet?
Vergeleken met vr6 en 1.8 ofzo??? |
|
||||
|
||||
Zou t zo niet kunnen zeggen al lees ik wel veel over minder bodemspeling bij golf 3 vr6-jes
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook al vaker gehoord en nou hoor ik jou erover!
dus dacht ik vraag het even! Maar ik ben zwaar benieuwd of iemand anders hier mischien antwoord op heeft? Maar ik moet zeggen dat ik ook zat static golf vr6jes zie die echt meesterlijk laag zijn?! maar goed... wat voor bbs wielen ga je rijden dan?? 17 inch rs?? Groetjes joey! |
|
|||
|
|||
En anders toch gewoon een plaat onder het blok?? En dan plat op zen buik en vonken trekken!!
|
|
||||
|
||||
Carter van een vr6 ligt een stuk lager! Een r32 carterpan past er ook op alleen het nadeel ervan is dat een alu pan is...
17 staat ook super netjes onder een mk3
|
|||
|
|||
Netjes hoor, mooie plannen.
Maar waarom niet een wat nieuwer blok met DIS ontsteking ?
|
||||
|
||||
De 17" zijn binnen en zullen tzt worden opgeknapt, wel eerst dan ML's verkopen omdat ik t nu wel wat rustiger aan wil doen financieel.
Voorlopig kan ik nog wel ff schuren en polijsten( kost niks) . @Tim bouwjaar zegt me niet zo veel, de staat vd motor wel |
|
||||
|
||||
Je hebt air dus schuren zal er wel niet in zitten
Maar ook een vr6 is laag te rijden...
|
||||
|
||||
Vandaag weer een creme leer interieur opgehaald. Komt uit een 2001 golf 4 cabrio met slechts 70k miles op de klok. Het was alleen erg vuil en dus vanmiddag begonnen met schoonmaken.
Verder ziet het er erg goed uit, niet ingezakt of scheuren of gaten erin. Volgende update zal de motor zijn. Vrijdag a.s breng ik de cabrio weg voor de vr6 inbouw. Ondertussen kan ik mooi verder met het schoonmaken van het interieur. |
|
|||
|
|||
Word steeds maar dikker
|
|
||||
|
||||
Gisteren de auto weggebracht voor de vr6 inbouw.
Het lange wachten is begonnen........................... |