|
||||
|
||||
Westerbroek idd, daar ga ik altijd ff rijden.
Die velgen moet ik inderdaad vervangen door smallere, dan zal ie ook makkelijker inparkeren |
|
|||
|
|||
das zowat bij mij in de achtertuin
zie daar vooral zondags wel motor "rijders" als de wind goed staat kan ik ze zelfs horen |
|
||||
|
||||
Quote:
Welk van de 2-3 huizen die daar in de buurt is woon je dan? Andere kant van het kanaal zeker? Voorbeeldje wat we onder rijden verstaan |
|
|||
|
|||
woon iets verder weg net uit t zicht
ik kijk uit op ferus smit julie rijstijl kon ik wel zoon van m,n uitvoerder "rijd" ook bij jullie ....van huis uit assen zat ook n keer in wegmisbruikers bij de makro of was jij daar ook bij???? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oja dat is maar iets verderop. Haha ja die ken ik wel, dat wegmisbruikers gebeuren was nog voor mijn tijd |
|
|||
|
|||
vanuit m,n tuin richting ferus smit |
|
||||
|
||||
Nice! Die audi velgjes staan er leuk onder trouwens
|
|
|||
|
|||
thanks zijn ook nog echte lichte metalen velgen
niet zoals de meeste alu wielen die zwaarder zijn dan stalen anyway back ontopic ging hiero om jou caddy |
|
||||
|
||||
En we hebben airride!
Men neme de Monroe airshocks voor de '69 corvette: Busjes eruit, en vervangen door zelf gedraaide: En.. Omhoog! Ze zouden van 1 tot 10 bar moeten kunnen, heb het even met een goedkoop voetpompje gedaan, die begon het te begeven bij 5 bar |
|
|||
|
|||
das wel verrekte handig voor als je bike achterin moet
12 v pompje regelen druktankje en wat relai,s kleppen en schakelaars kun je t ook onder t rijden verstellen |
|
||||
|
||||
Quote:
en neem dan ook direct de voorste mee |
|
||||
|
||||
2 Motoren moeten er binnenkort zelfs in
Die voorste zal een hoop meer werk zijn... het oppompen is echt zo klaar, misschien 10x pompen en hij zit op 5 bar. |
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend naar Zerbst gereden, bijna 1200 km op 60 liter!
Best netjes dacht ik, helemaal gezien hoe vol ik de bak had: |
|
||||
|
||||
Alsof ie er voor gemaakt is.! Super
|
|
|||
|
|||
lekker gevuld
kan dus best nog wat gewicht in zo,n verlaagde caddy |
|
||||
|
||||
Kon ook maar net hoor, wel goed dat ik die airshocks er onder had trouwens, we kregen hem alleen niet harder dan 7 bar, stond toch nog aardig laag.. Soms ff wielkast kussen op de autobahn
|
|
|||
|
|||
heee deze gisteravond gespot
onder n carport bij de hornbach de meine stond der naast jammer dat t donker was en de camera van m,n tel heeft niet n echt goede flitser had anders n geinig plaatje opgeleverd |
|
||||
|
||||
Haha nice!
|
|
|||
|
|||
tjah ik was (zoals meestal ) druk
anders had ik wel ff op je gewacht |