#1
|
|||
|
|||
HELP schema stekker naast bobine polo g40
Allereerst hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier en heb een vraagje / probleem. Ik wil graag weten wat de stekker naast de bobine doet. Is dit (zoals gevonden bij G60) 2 x een geschakelde plus en 1 x een massa? Of is dit anders?! Welke kleur (als ik gelijk heb) is dan de massa? Er is een Bruine een zwarte en een rood witte die de kabelboom in gaan richting zekeringkast. Ik moet dit weten aangezien ik een motor aan het inbouwen ben. Als iemand een schema heeft is dat ook goed. mijn mail adres is r.meijer@garantkozijnen.nl M.v.g. Rudie p.s. kan iemand het verleden vertellen van mijn polo g40 PJ-DG-36 ? |
#2
|
|||
|
|||
Herstel van de kleuren
Bruin, Zwarte en rood met ZWART streepje (oeps) |
#3
|
|||
|
|||
Wat belangrijk is: de stekkers in de buurt van de bobine met vereenkomstige draadkleuren moeten NIET op elkaar aangesloten worden.
Schema zal ik wel even mailen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#4
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet:
Rood zwart: Toerenteller Zwart: Geschakelde plus van contact? Bruin: Meestal massa... Meten is weten zou ik zeggen |
#5
|
|||
|
|||
Bedankt Dennis, maar wat ik zoek staat er net niet tussen.
Joris, ik kan (omdat ik de motorkabelboom alleen heb) niet echt iets meten. Ik weet wel dat als die stekker los ligt dat hij het dan niet doet. (laats op een meeting bij iemand mogen testen, met dank hiervoor) Ik mocht helaas niet pulken / knippen in zijn kabelboom om te kijken waar ze heen liepen iemand nog met een idee / schema??? |