|
||||
|
||||
Quote:
of xbox 360 kopen |
|
|||
|
|||
Need for speed shift 2 unleashed
mooi in de mk1 gti rijden super |
|
||||
|
||||
Nog iemand die Battlefield 3 al pre-ordered heeft?
|
|
||||
|
||||
MW2
Black Ops Forza3 Forza4 Heb er wel meer, maar hier doe ik t meeste mee |
|
|||
|
|||
nog effe en dan mw3!! nu nog maar even behelpen met black ops....
|
|
||||
|
||||
Beter, ik haal m maandagnacht of dinsdag. Voor de PS3.
|
||||
|
||||
ik speel liever Gran Turismo 5
|
|||
|
|||
GT5 heb ik op de 24 uurs races na volledig uitgespeeld
Ben nu bezig om alle auto's uit de game te verzamelen :P |
|
||||
|
||||
zover ben ik nog niet. zit wel al op 33 ma doe eigelijk aleen nog ma online events
|
|||
|
|||
WM2 en WM3 and BlackOps
|
|
|||
|
|||
Verslaafd aan de Uncharted serie.
|
|
||||
|
||||
zijn er nog mense die een beetje speciale VAG's hebben voor Gran Turismo 5?
|
||||
|
||||
Nog PC gamers hier die race games spelen btw?
zo ja check dit eens http://www.wmdportal.com/ Spel is nog in ontwikkeling maar je kunt account kopen en dan kun je hem downloaden en spelen en elke maand komt er een nieuwe versie uit (of update elke week maar dit ligt aan welk type account je hebt) deze nieuwe versies kun je gewoon gratis downloaden als je account hebt dus je hoeft niet elke keer opnieuw of maandelijks te betalen Goedkoopste accounts zijn 10,- en je krijgt dan bij uiteindelijke spel 10,- korting Als er meer zijn die dit spelen of gaan spelen misschien even topic aanmaken? Voor wie de screenshots ziet en denkt dat is allemaal niet in-game: dit is screenshot van mij in-game live dus geen pause/replay of iets in de geest ook niet bewerkt gewoon printscreen en plakken in paint grotere versie hier: http://i244.photobucket.com/albums/...Arielatomv8.jpg Verder speel ik nog Fifa 12 en battlefield 3 (ook op pc) |
|
||||
|
||||
Ziet er zo op de screenshot erg mooi uit!
Zelf ben ik helemaal verslaafd aan Forza motorsport 4 en cod MW3 |
|
|||
|
|||
beetje variatie op zn tijd |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is de eigenaar hiervan doorzichtig, al z'n pigment weg omdat hij nooit meer daglicht ziet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is speciaal? Ikgebruik een Leon Cupra die wel lekker rijd
|
||||
|
||||
Quote:
ik had ooit de mk1 golf gti weten te bemachtigen. op de 1 of andere frikking manier stond ie niet meer in mn garage :S
|
||||
|
||||
Xbox 360 gamer Gamertag: VWfreak01
Speel battlefield 3 Cod mw3 Forza 4 gta 4 en nog druk aan het wachten op gta 5
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Momenteel bezig met Diablo 3 op de PS3. Geweldige game
|