|
|||
|
|||
Golf 3 cabrio automaat
Bij deze bied ik mijn Golf 3 Cabriolet aan. Hij moet weg omdat ik er geen tijd meer voor heb en vanwege een nieuwe vaste baan opzoek moet naar een dieseltje ivm de kosten. Inruil diesel is dus mogelijk!!!
Wat gegevens: Onlangs is de motor vervangen plus de automaat, beide lekte flinke hoeveelheid olie. De "nieuwe" motor heeft slechts 135.000 km gelopen! Sinds de ombouw is er nagenoeg niet mee gereden omdat er een aantal problemen zijn geweest. Auto rijd weer, maar ik doe er geen APK meer op. Ik weet dan ook niet wat er zou moeten gebeuren voor de APK. Reden hiervoor is dat ik dan een dag vrij moet nemen om de auto bij de garage te krijgen en ik daar momenteel de tijd niet voor heb en ik heb er momenteel wel genoeg geld aan besteed , de bodem van de put is bereikt en ik heb er gewoon simpel weg geen zin meer in. Mooie basis voor een dakloze zomer. Indien ik weer wat tijd en vooral geld heb dan pak ik het wel weer op maar wil er graag vanaf. Wil ook graag op mijzelf gaan wonen en heb een auto van de zaak dus deze is overbodig. Gegevens: Beige lederen bekleding Beige lederen kaphoes (bescherming als de kap naar beneden is) ABS Elektrische ramen (4x), elektrisch dak (te openen met draaiende motor) Goede banden Stuurbekrachtiging Dubbele airbag (passagier en bestuurderskant) 90pk 01m automaat (viertraps automaat) Groen dak, groene auto met deze kleur zie je niet vaak. Is daardoor best mooi al zeg ik het zelf. De kap is 2 jaar geleden vervangen. Er zit een kras op een voor zijpaneel, deze kan nog weg gepolijst worden. Dit laat ik nog doen als de auto niet op korte termijn is verkocht of als de koper dit wil, het paneel is overigens zeer gemakkelijk te vervangen.Eventueel met audio erbij, die keuze is aan de koper. Zo niet, dan gaat de radio eruit en het setje in de voordeuren. Achterin zit nog origineel, dit blijft zitten.Voor de RDW kijkers, ik heb de auto nu bijna anderhalf jaar. Een jaar geleden hebben we ivm een verhuizing naar Belgie de auto op naam van ons bedrijf gezet (in Nederland), om import kosten te voorkomen! Hij is te bekijken in Neerpelt, net over de grens van Nederland, onder Valkenswaard(NL). De prijs is een vraagprijs , ik moet er snel vanaf dus een goed bod word zeer zeker geaccepteerd. Vraagprijs € 1750, bieden per pb aub! Laatste foto zie je de speaker zitten, hier zijn weer goede nieuwe speakerkapjes in gekomen van een golf 4. Die zijn namelijk van plastic en roesten niet! |