![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gelukkig .... dacht dat ik wat miste,maar deze heb ik allemaal !!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat wordt voor je gedaan ... Kom je 's avonds ná het werk bij je bus,heeft er dus eentje tegenaan gezeten !! Natuurlijk zonder een briefje achter te laten .... :schieten: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook, dat zijn de stiekem genomen foto's van gert... ![]() Had hij er gisteren bij moeten zijn.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tis maar goed dat er van die "ontmoeting" geen foto's zijn gemaakt ... ![]() En was dat wel het geval geweest,dan waren ze in ieder geval niet hier terecht gekomen .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() :neenee:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan hadden ze in poster formaat boven mijn bed gehangen... ![]() Je wilt niet weten wat voor foto's wij allemaal voor jullie verborgen houden, jullie hoeven niet alles te zien! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben in de war met 31 december ..... :oops: Dat was pas een dag om noooit te vergeten ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, maar goed dat alleen wij daarvan af weten...
![]() En ik zal die dag ook noooooooit meer vergeten!!!! :verliefd: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow ? Die foto van mijn broer et moi nooit gezien .. ik denk dat je mij verward met een van je fanclub freaks ... |
|
||||
|
||||
![]() Nou dan zal ik hem vanavond alsnog ff naar je door mailen......
Fanclub freaks?? is dat iets nieuws??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wedden dat je nu wel gaat mailen ... Lets make a deal : sesamestreet cyber sex gaat weer stoppen vandaag ... Of zal ik hier een Bien mapje aanmaken ? :shock: :baldrimmer: |
|
||||
|
||||
![]() Bespaar je de moeite Gert.......
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee Gert daar beginnen we niet aan. |
|
||||
|
||||
![]() Goed zo Niels!
|
|
|||
|
|||
![]() Zouden SABINE_G60 en Kruk@ab het flirten voort willen zetten via MSN en email?
Las zojuist dat er ook al een ander topic op deze manier de verkeerde kant op wordt gestuurd. Een slotje op een topic is zo makkelijk maar daar willen we niet aan beginnen. Gewoon on-topic off-topic blijven: is iedereen blij. Dank jullie wel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
prima,is geregeld !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
T'ja maar de topic starter maakte het er ook wel een beetje naar.... Maar geen probleem, doe het veel liever via de mail, hebben we ook geen pottenkijkers...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.xs4all.nl/~marcski/bientje/DSC02928.JPG Euhm........volgens mij is dit geen Bientje..........toch???? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha als ik zo eens in de spiegel kijk dan weet ik zeker dat ik dat niet ben......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee stel je voor .. je zou rimpels hebben en je leeftijd en IQ zouden ineens verdubbelen ![]() Die baard is een kwestie van scheren hoor |