|
||||
|
||||
Friesland goes Worthersee 2012
Morgen is het eindelijk zover, wij gaan met een hele club heren op stap naar Oostenrijk.
Hier ff een sneak-preview van hoe wij gaan Wij zullen proberen om nog ff wat extra Pics te plaatsen van deze bijzondere combi
Golf 2 20vt 1984 (hobby) Golf 2 1,9TDI 1985 (daily) Passat 3BG variant V5 (daily) Last edited by VeeDubber : 13-05-2012 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Heb er SUPERRRRRR zin in!
Tot zaterdag maat.... |
|
||||
|
||||
Ben er helemaal klaar voor jongens
|
||||
|
||||
wordt leuk jongens
|
|
||||
|
||||
super span zo jongens ik zie jullie daar wel bram en ik rijden zaterdag ochtend aan
|
|
|||
|
|||
Ik zeg stijlvol!
|
|
||||
|
||||
Mooi toch, en de voorpret en gezelligheid waren ook super !!
|
||||
|
||||
Prachtig schouwspel, de voorpret en de gezelligheid waren zeker super.
Maar eh......ook 3 dames gaan mee Bas......;-) |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit mannen,veel plezier daar.
|
||||
|
||||
gaat Andre niet mee?
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed, ben benieuwd hoeveel mensen er lopen te kwijlen bij de Shell.
Goede reis allemaal , ik zie jullie bij het pension. |
|
|||
|
|||
Lijkt mooi z,n transport ,maar 1 ding snap ik niet is de technische toestand van die wagens zo slecht ofzo.
Kan namelijk geen andere reden bedenken om zelf niet te rijden De rit is toch het mooiste lijkt me
|
||||
|
||||
hier bij ook een paar vanaf mijn kant heb er SUPER!!!! veel zin in!! |
|
||||
|
||||
Reden transport lijkt me dat het gewoonweg goedkoper is dan er heen rijden... Lijkt me een goede reden. Ziet er trouwens onwijs stoer uit!
|
|
||||
|
||||
De BBS demo truck
|
|
||||
|
||||
de truck is al vertrokken vanmorgen vroeg,de rest van de crew vertrekt vanavond.
het begint nu te jeuken,zie jullie am see gr pieter
|
||||
|
||||
wow, gave combi zeg.... zo arriveer je wel in stijl
|
|
||||
|
||||
We hebben er weer zin in Pieter.
Ik vertrek rond de middag, we rijden samen met Guido , Siep , Abe en de dames natuurlijk. Kan niet wachten, goede reis en we zien elkaar morgen. Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
Geweldige combi !!
|
|||
|
|||
super!!!