#21
|
|||
|
|||
Quote:
Is het een PL? Want dan hoort er toch vol-nul last stekker op het gasklephuis? Of maakt dit geen fuck uit? Wat zijn de kuren? |
#22
|
|||
|
|||
Neem toch aan dat hij de nullastschakelaar er gewoon heeft zitten, en als die er zit dan moet ie maar even checken of die daadwerkelijk schakeld als de gasklep zijn gesloten positie verlaat. En PL gebruikt de vollast EN de nullast, de KR alleen de nullast. Tevens het rubbertje van je stationeerafstellingsboutje nakijken op poreusheid.
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Ja die schakelaar zit er. En hij schakelt ook. Het is wel zo dat ik de motor aan moet houden met het gaspedaal omdat hij niet goed stationair loopt als hij koud is.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#24
|
|||
|
|||
Heb je toevallig de stekker van de pl op de gasklep aangesloten?
|
#25
|
|||
|
|||
Quote:
Nee heb toen de gehele kabelboom omgebouwd. Zit niks meer op van een PL
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#26
|
|||
|
|||
Meet eens of jij spanning heb op pen 2 van je gasklephuis sensor. Dit zou 12V moeten zijn t.o.v. massa. Pootje 3 zou het verbreekkontakt zijn en die moet naar je relais 244.
Last edited by Sjeesbeest : 09-05-2012 at 18:38. Reason: toevoeging |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
Nee dat ook niet. Ik merk trouwens geen verschil als de motor loopt als die schakelaar nu ingedrukt is of niet. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#28
|
|||
|
|||
Heb je uberhaubt wel een werkende gasklepschakelaar?
Toen ik nog gewoon k-jet erop had en de schakelaar indrukte bij iets verhoogde toerental dan ging mijn motor bijna uit. |
#29
|
|||
|
|||
De schakelaar werkt wel.
Of hij daadwerkelijk wordt aangestuurt betwijfel ik eigenlijk.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |