|
|||
|
|||
tellerbak cijfers wazig !!!
Beste allemaal,
na een lang reis van 1uur of ander uur beginen de tellerbak cijfers wazig te worden, hier alleen de KM staand en Trip, zodra ik de auto op stop zit en de sleutels uit nemen, en weer gelijk aan, komen die terug! graag jullie advies hier Auto = Golf V 2007 Motor 1.9 Diesel TDI Last edited by Jamerson : 08-02-2012 at 13:59. |
|
|||
|
|||
hallo
misschien even handig om te vermelden wat voor auto je hebt? maak er eens een foto van? dat verduidelijkt je verhaal!
|
|||
|
|||
Quote:
gegevens zijn aangepast, helaas fotos kan ik niet maken, want het gebeurt tijden het rijden, dus wazig onder kant van de teller, |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe kan ik nu iets vervangen die nog werkt? alleen na een tijd gaat de onder kant weg, kan niet dat een slecht massa? |
|
|||
|
|||
Quote:
maar vervangen dat weet ik allemaal als een oplossen! ( Makkelijk om te raden), maar ik zoek iemand die zo iets mee gemaakt heb! |
|
|||
|
|||
heb zelf een golf 5 sdi .
maar die van mij deed hetzelfde daarna werd de display bij koud weer ook af en toe bijna helemaal oranje. er zijn bedrijven die de lcd display kunnen repareren. goed informeren wat het kost. bij mij heb ik op de sloop een andere teller gehaald. Komplete teller is namelijk meestal goedkoper. |
|
|||
|
|||
Quote:
dank je wel, een nieuwe teller moet ik die opnieuw inleren of niet? Last edited by Jamerson : 08-05-2012 at 16:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nieuwe teller moet ingeleerd worden evenals je sleutels opnieuw inleren. Nadeel gebruikte teller is dat de km stand niet klopt |
|
||||
|
||||
Quote:
En het risico dat je in een korte periode het zelfde gezeik weer hebt