|
||||
|
||||
Quote:
Verschillende redenen! Zo kunnen ze met twee auto's gaan, of willen simpel weg niet de lange afstanden rijden in verband met korte versnellingsbak, etc. En omdat het er natuurlijk super stoer uitziet!
|
|||
|
|||
Quote:
niet helemaal Jaap , vrachtauto was beschikbaar gesteld door Twan zijn werk gever , zijn vader reed hem er heen beetje diesel is dus de kosten , twan zal daar ook wel een goed koop adresje voor hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
de eerste twee redenen begrijp ik volkomen, die laatste (derde) heb ik mijn bedenkingen bij... tenzij je een attention whore bent natuurlijk, dan is die laatste reden ook geldig. |
|
||||
|
||||
ZO, wij gaan ook rijden, vanaf nu is de Volksforum shop online een week onbereikbaar. Wel zijn er een aantal stickers en kentekenmapjes mee voor de verkoop, en uiteraard staat de rest van de stand zondag op Dub-Inn.
|
|||
|
|||
Waarom al die auto's op de trailert :P
Ik vind het juist super om zelf te rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
de eigenaar van de cabrio (twan) is meteen ook de chauffeur van de vrachtwagen. hij mag de vrachtwagen mee nemen van zijn baas
|
||||
|
||||
Quote:
Idd foto momentje! moet toch ff stunten toch |
|
|||
|
|||
Quote:
dat dan weer wel . jij staat op het mooiste plekje siep |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik ook ALberto |
|
||||
|
||||
Boh krijgt toch wel erg veel zin om te gaan nu.
Laatste week weinig op het forum gezeten omdat ik nog hard bezig ben om mijn Golfje klaar te krijgen, maar als ik dan de foto's zie begint het toch wel erg te kriebelen. Dus nog even doorwerken en donderdag die kant op, hopenlijk gaan we het redden. |
|
||||
|
||||
tssssss
|
|||
|
|||
Helaas dit jaar niet in villa velden maar in pension colombia.
Reden : verkeerd geboekt, hadden ons gister verwacht ipv volgende week zaterdag. Gelukkig toch nog een plekje gevonden, hoorde dat er meer Nederlanders zitten in pension Colombia? Groeten RP |
|
||||
|
||||
Nog een kleine 4 uurtjes en we klappen richting ginder!
|
||||
|
||||
@ vwinfo: Klopt er zitten nog veel meer Nederlanders, er ziiten zoal 20 Friesen.
Wij komen Zaterdag rond de middag aan in Velden, en vertrekken weer de Vrijdag erop. Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
is er ook een topic met kleine meets aldaar? zoals de bijv. bij de pyramidekogel?
|
||||
|
||||
Is dat nodig? De meeti g staat bol van kleine meetingen. Bij deiramidekugel is om t half uur een andere meet bv
|
||||
|
||||
weet het wel maar kan zijn dat ergens een topic is.
wat ik wel weet dat er bij de sportplatz in velden ook vaak een is, en voor de gummi moet je s'avonds naar schiefling al meegemaakt dat de ME met knuppels de stoep in nam.
|
||||
|
||||
Quote:
Nog 1,5 ong |
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt ik ben ook één van de gekken mits we heel aankomen |