|
|||
|
|||
Tadaa... drukte in de avond (en ja de blauwe golf 3 staat er ook weer bij) |
|
||||
|
||||
Ha ik zie dat Danny zijn wifi heeft ontdekt........
ben benieuwd naar dag 2 van de Dubnutterz.com
|
||||
|
||||
heel mooie pica's
de twentse vw vrienden zijn een uur geleden ook vertrokken richting oostenrijk jammer genoeg zonder mij iedereen extreem veel plezier daar hier een paar plaatjes van vannacht voor vertrek de hele club vannacht @2uur de caddy van mike scirocco 2 van niek golf mk2 van martin de golf 3 van markie
RACE THE CIRCUIT , CRUISE THE ROAD de 83er golf mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92571 de 86er jetta mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89723 Last edited by VWStatic : 05-05-2012 at 08:11. |
|
||||
|
||||
Het is fantastisch hier!!!
|
||||
|
||||
[IMG] [/IMG] nederlanders? Last edited by Der Ghopmeister : 05-05-2012 at 11:52. |
|
||||
|
||||
De webcams staan ook op www.lessismoreproducts.com/wsee.html, met als bijkomend voordeel dat de beelden elke 10 seconden automatisch worden herladen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oooooooooooooo wat heb ik een zin!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
die is niet zo snel lekker rustig aan toeren Word weer een feest daar! |
|
||||
|
||||
Oliver, Ron en Twan zijn er ook
|
||||
|
||||
Quote:
gelukkig ik meende dat Twan nog een klein probleempje had maar dat lijkt opgelost zie ik. |
|
||||
|
||||
zijn nederlanders idd, komen uit het westen Den haag zoetermeer enz. Show en sprint department. begint nu wel te kriebelen gaan dit jaar veel nederlanders die kant op.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
nog even geduld edwin,paar nachtjes slapen nog en dan gaan we
|
||||
|
||||
Das wel lekker wakker worden.... Last edited by Der Ghopmeister : 06-05-2012 at 06:59. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daar staan wel hele mooie autos tussen...... Goed om te zien dat er ook een hoop Nederlanders aanwezig zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die heb ik nu alweer iets te vaak gezien eigenlijk..... al is t best wel een dikke combi met die wielen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Der Renner (turbo gockel) Last edited by Der Ghopmeister : 06-05-2012 at 10:26. |