|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
Is die bekleding nog ergens te verkrijgen? Wilde eerst de rode terug maar staat niet bij de huidige kleur van de auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk is op marktplaats stond laatst dat interieurtje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Laat edgar dat maar niet horen: " dat er nu alleen maar een oettinger in zit en recaro's"
Denk dat je de auto toen ie van heiko was nooit zo goed bekeken hebt anders zou je deze opmerking niet plaatsen.....
|
|||
|
|||
Quote:
Duidelijkere fotovan het interieur van die 79er:
|
|||
|
|||
Dat blokmotief wil ik ook !! Adresje?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zal zeker meer zijn dan dat Rob, kan best zijn dat hij het concept van Heiko geweldig vond en al een hele tijd aan die van hem bezig was. Dat hij zijn auto heeft gekocht en alle delen heeft over gezet zodat er geen identieke rond rijdt. Maar dat kan Edgar ons alleen verduidelijken. Buiten dat blijft 't echt DE mk1, zou er alleen niet in durven rijden.
Last edited by welly240bhp : 01-05-2012 at 08:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus het was wel de auto van Heiko, maar Edgar heeft hem opnieuw opgebouwd? Ik vind dat trouwens helemaal geen gek idee om een ander zijn auto te kopen en daarop verder te bouwen. Scheelt je een hoop geld en zoeken naar onderdelen. Alleen die oetinger motor zo bouwen kost al meer dan in menig mk1 is gestoken. Volgens mij is de koets door Edgar ook nog verder verbeterd en opnieuw gelakt.
|
|||
|
|||
Quote:
bij www.golf1ondedelen.com vind je dat,even kijken bij stoeldelen. |
|
|||
|
|||
website doet het niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Laten we het er op houden dat uiteindelijk, overigens onbedoeld en vooraf ook niet verwacht, de hele auto incl. motor en spuitwerk opnieuw is gedaan. En dan bedoel ik serieus opnieuw gedaan. Motor is compleet opnieuw opgebouwd, koets en alle losse delen ook. Zelfs de delen die er gelijk uit zien zijn er allemaal nieuw opgekomen, opnieuw verchroomd of vervangen door beter/origineel. Het enige waar niets aan is gedaan zijn de bbs maar ook hier zou binnenkort nog we eens verandering in kunnen komen...
Edgar is niet zo actief hier maar dit wilde ik toch even recht zetten. Ik ben de afgelopen 5 jaar in elk geval aardig op de hoogte gehouden door edgar en regelmatig bij hem geweest maar nu.....on topic!
|
||||
|
||||
Last edited by VW-WOBSHOP : 01-05-2012 at 20:49. |
|
||||
|
||||
Deze foto's hebben wij gemaakt op Stanced Nation in Broechem (B) afgelopen zondag.
Met een Playboy uit het bouwjaar '82
|
||||
|
||||
Die bumper van de Golf op de eerste foto's is ook niet een beetje krom...
|
|||
|
|||
volgens mij is die bumper niet krom, maar zit hij op zijn kop gemonteerd
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Weet iemand hier het kleur nummer/naam van?? Nevada beige? Of mexico beige?? Wat een dikke kleur zeg......... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan nog is die machtig krom, kijk maar eens naar de knipperlichten.. @Jo: Ik ga voor Mexico-beige !