#21
|
||||
|
||||
dit is wat ik bedoel,als het er niet zo uitziet is alles voor niets geweest.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#22
|
|||
|
|||
gerben bedoelt de slijpsporen in je cilinderwanden.
|
#23
|
|||
|
|||
hahaha je was me net voor.
|
#24
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#25
|
||||
|
||||
Ik heb dit niet laten doen. Grove fout van mijn kant, ik heb me dus niet goed genoeg in gelezen. Het klinkt ook logisch dat dat moet gebeuren..
Dan gaan we de boel maar demonteren, alweer.. Zijn er toevallig bedrijven die cilinder kunnen honen, als het onderblok nog in de auto zit?
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
ja dit moet normaal wel kunnen |
#27
|
||||
|
||||
jazeker,dat kan gewoon.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#28
|
|||
|
|||
Misschien raar maar kunnen het de klepseal zijn ?
Of zitten die er niet in Dit euvel hoor ik vaker bij een andere merk |
#29
|
|||
|
|||
Heb laatst bij een golf 2 gti 8v ook de klepseals vervangen, dat ding rookte ook als een schoorsteen. Had wel al 300.000km gelopen dus mag dat wel eens. Probleem was direct verholpen zonder zuigerveren te vervangen en motor honen.
succes met je projectje
__________________
Buikschuiven is ook een kunst |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
lezen is een kunst..... Quote:
geld ook voor jou.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#31
|
||||
|
||||
Om hier na 1.5 maand even op terug te komen. Ik heb alles weer uitelkaar gehaald, cilinder gehoond en weer in elkaar gezet. Hij rookt niet meer!
Thanks iedereen voor het meedenken
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#32
|
|||
|
|||
Wat ik me altijd afvraag is hoe mensen uit de losse hand kunnen zien dat de zuigers en cilinderboringen goed zijn zonder te meten.
Meten is weten! |