|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
Super voor je die 1e stek
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Frank!
Zijn er toevallig ook filmpjes gemaakt van je acties op het circuit?
|
||||
|
||||
Hey Frank super man dat je gewonnen hebt. Toch een soort beloning van al je werk, dat in de golf is gegaan.
Wij gaan als het goed is 12mei weer, als de rest ook kan. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Dankje wel iedereen !
Er zijn geen filmpjes, ik heb nu wel en onboard camera liggen, maar die moet er aldoor nog eens in gebouwd worden.
|
||||
|
||||
12-05-2012
De dag begon hectisch, ik moest thuis nog van alles doen aan externe zaken, en de heen reis begon dus ook wat later. In lelystad was het weer beduidend anders dan in noord holland, de zon was weg en er stond een fris windje. De nieuwe slicks banden zaten inmiddels om een set velgen, en deze waren uiteraard mee. Het was een dag met frisse wind en af en toe een zonnetje, de slicks waren even wennen, het warm rijden van slicks is echt vereist, zonder warmte is er totaal geen grip om uberhoubt binnen de pilonen te blijven of om te remmen, dit was natuurlijk wel even wennen in de eerste bocht ! Ik had verwacht koud een grip te hebben die vergelijkbaar is met een standaard straat band, maar die vermoedens vielen al snel af, een paar ronde slippen en glijden brachten wel de nodige warmte, waarmee de grip ook echt stukken verbeterde, helaas was het niet zo heel warm en het asfalt was ook redelijk koud. Vooraf aan de race had ik thuis al de nodige inspanningen gedaan om nog meer te weten te komen over de uitlijnen van de auto, ik heb wat aanpassingen gedaan in de afstelling, en dit moest uiteraard getest worden, van een vooruitgang was weer te spreken ! Na het lezen van dit verhaal denken jullie natuurlijk, en slicks banden en betere aanpassingen dat word weer een dikke eerste plaats, maar helaas ik kon gisteren niet verder komen dan een 3de plaats, ook even goed niet slecht vind ik zelf, en ben ook blij met mijn uitslag. De baan was dit keer zo aangelegd dat de achterwiel aandrijvers erg in het voordeel waren, lange stukken acceleren. Bij de start heb ik ook steeds de meeste tijd laten liggen, ik kon hier slecht weg komen.
|
||||
|
||||
Hoe is het met project Golf?
|
|
||||
|
||||
Het is erg goed gegaan in 2012, heb niet alles meer up to date gehouden maar de vorderingen zijn zeker niet achter gebleven.
Ik heb vele 1ste plaatsen in de wacht gesleept dit jaar, en al deze 1ste plaatsen maakt mij ook kampioen 2012 in mijn klasse, een prestatie waar ik zelf enorm blij mee ben. De golf gaat momenteel erg hard, de motor de versnellingsbak en de wielophanging is prima op elkaar afgestemd, het heeft in het begin nog aan mij gelegen, simpel weg omdat ik angstig was voor de snelheden die behaald werden, naar mate het jaar vorderde werd dit steeds beter. Er zijn inmiddels ook wat films en foto's gemaakt, ik zal deze op kort termijn eens plaatsen !
|
||||
|
||||
Op kort termijn betekent dat ze er vanavond op staan?
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd lijkt me meer op z'n plaats!!!
|
|
||||
|
||||
erg benieuwd naar foto en beeld materiaal
gefeliciteerd met je overwinning
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Filmpjes uploud ik later nog, eerst mijn youtube kanaal maar eens uit het stof halen.
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 17-12-2012 at 18:29. |
|
||||
|
||||
Toffe foto`s Frank!
Die Golfjes willen wel dwars hè met nat wegdek
|
|||
|
|||
Lekker bezig
|
|||
|
|||
Leuke wagen en je ben goed bezig
|
|
|||
|
|||
Ik had je nog een pb terug gestuurd maar kan niet want je inbox zit vol stuur maar een pb als je hem weer leeg hebt haha.
|
|
||||
|
||||
hallo frank
die zijruiten, is dat materiaal ergens te koop ? groeten tim
|
||||
|
||||
De zijruiten zijn gemaakt van polycarbonaat plaat, je hebt hier verschillende merken in.
Ik heb ze hier uit de buurt bij een bedrijf vandaan en zelf op maat gezaagd.
|
||||
|
||||
Hoe is het met je blok en bak Frank? Blijft het allemaal heel?
|