|
||||
|
||||
golf1 83 te koop (+ombouw kleine achterlichten)
Hallo allemaal
Bij deze zet ik de golf van mijn maat hier op het forum hij heeft er afgelopen jaar nog geen 200km in gereden daarom gaat hij in de verkoop. Hier al wat details Golf 1 Bwj 1983, omgebouwd naar oud type met kleine achterlichten Lm velgen lenzo met 175/50r15 banden in nieuwstaat Apk t/m 29-09-2012 Interieur met GTI voorstoelen, compleet nieuw bekleed Nieuwe bumper voor en achter 1.1 motor Vraagprijs 4250 Auto is te bezichtigen in Helmond Voor afspr aub PM Groeten Bart P.s altijd meerdere bruggen beschikbaar dus kan ook goed van onderen bekeken worden!!!!!! |
|
||||
|
||||
Upje.
Zit ook een schroefset onder (merk weet ik niet). Prijs is vraagprijs Groeten Bart |
|
||||
|
||||
up voor de golf. zit nu ook een extra velg bij! mooi voor reserve wiel
|
|
||||
|
||||
up goed bod welkom,inruil beperkt mogelijk.
|
|
|||
|
|||
interesse in inruil van een jetta 1? verlaagd. usa chrome bumpers verbreedstaal enz enz
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je toevallig een foto van je jetta?en een richtprijs dan kan ik dat morgen even aan mijn maat laten zien |
|
|||
|
|||
Ik heb wel intresse wat is je telefoonnummer kan ik even contact opnemen met je?
|
|
||||
|
||||
Up,iemand nog een buggy staan????
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up!
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Meer foto,s van de binnenkant?
Is de motorruim ook opnieuw gespoten,motorisch in orde verder?
|
||||
|
||||
Price drop maar dan wel de eerst en de laatste €1000 er af dus €3250 prijs is vast (voor diegene die dit niet snappen,niet meer bieden).
Door het lange staan en weinig rijden zijn wel de klepsealtjes hard geworden dus rookt de auto best redelijk en stinkt naar olie. Nieuwe klepseals zijn er bij en kunnen er tegen meerprijs worden ingezet. Ben je dus op zoek naar een mooie mk1 en kan je een beetje schroeven hier is i dan. Gr bart |
|
||||
|
||||
Deze mag dicht is verkocht aan een mede forummer
(snel komt er weer iets moois te koop Hint: 4wd 1.8 g60 met org dikke schermen) |