#1
|
|||
|
|||
1.9d 1y brandstofpomp aansluiten
Ik heb t volgende probleem,
in mn t3 heb ik een 1.9d gehangen uit een seat inca. nu heb ik compleet de motor met pomp overgebouwd maar logischerwijs zit er meer elektronica op. Kan iemand vertellen hoe je de sensor/schakelaar aansluit die tussen de verstuiver leidingen zit(geelgroen/geelwitte draad)stop klep en de rest heb ik aan gesloten maar de bus blijft niet lopen. ook zit er onder op de pomp een sensor met 2 draden bruin en zwart..deze worden duty/cycle aangesloten normalerwijze dus op dit moment heb ik ze afgetapet. Hoop op een reactie!!!??? mvg emiel |
#2
|
||||
|
||||
Daar heb je de kabelboom en het regelapparaat voor nodig,is een halfelektronische pomp.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
|||
|
|||
Freddy Visser uit Twijzelerheide kan deze pomp wel voor je ombouwen zodat je deze regeling niet nodig hebt, en ook een stukje vlotter maken eventueel.
__________________
Scirocco 1 `78 Autocross Hustler GT Buggy project `73 Scirocco GT2 project `91 VW vrije-standaard cross project Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km Golf GTI `81 Sold! |
#4
|
||||
|
||||
ben wel benieuwd hoe hij de vervroeging ombouwt dan maurits
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou gewoon het kabelboompje gebruiken als ik jou was. Dan werkt alles ook naar behoren |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Welke vervroeging Gerben?? Heb ik dus niet meer pomp is zo afgesteld dat hij warm goed loopt, koud nagelt die dan ietwat. Pomp is omgebouwd dmv andere plunjers, extreme LDA etc.. Nu nog een andere koppeling std houd het bij lange na niet.
__________________
Scirocco 1 `78 Autocross Hustler GT Buggy project `73 Scirocco GT2 project `91 VW vrije-standaard cross project Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km Golf GTI `81 Sold! |
#7
|
|||
|
|||
geel draad en groen gele draad op de spanning van de afsluiter, de rest niet aansluiten(choke kabel kan evt aan de vervroeging links van de pomp) en hij loopt prima(stationair toerental ietsie terug draaien evt).
enigste probleem is dat de motorkap niet meer past. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
haha,mooie oplossing voor dagelijks gebruik dus
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb vorige week de motor van iemand's t3 klaargemaakt,die was ook zo omgebouwd naar 1.9,die motor liep als een krant en liep ook nog onzuinig met zo'n half aangesloten pomp.dat moet je niet eens willen.eerste wat ik heb gedaan is een 1.6d pomp zoeken in het hok,die zit er nu op.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
|||
|
|||
ik moet zeggen dat de 1.9 stukken beter loopt dan de 1.6 en ik rijd nu bijna 100 km verder op een tank diesel. is idd voor dagelijks gebruik. Als ik weer eens tijd over heb misschien de 1.6 pomp er op zetten. lijkt ie weer origineel en dan pas mijn motorkap weer..
tot die tijd blijven duimen dan ie niet als een krant gaat lopen |
#11
|
||||
|
||||
ook met 1.6 pomp loopt een 1.9 stukken beter dan een 1.6.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |