|
||||
|
||||
rudvwt3
hoi iedereen,
Bij deze mezelf maar eens even voorstellen , ik ben Rudy en woonachtig in het verre België en dan meer bepaald in Tielen (dorpje naast het welbekende pretpark Bobbejaanland). Ben reeds van kleinsaf geboeid geweest door auto's met als gevolg vanaf m'n 16de verjaardag me ingeschreven in een autocrossbond wat ik toch tot m'n 41ste heb kunnen volhouden , toen de dochter naar de lagere school moest dan toch maar besloten om er de brui aan te geven omwille van de weinige vrije tijd die toch in die hobby gaat zitten. Natuurlijk is die hobby toch niet helemaal uit te roeien en dan maar besloten om aan "oude" vw-tjes te sleutelen en ondertussen staan er dan al 4 van op de oprit. Het "project" waar ik nu mee bezig ben is een golfmk2 van '87 die op 30/03/12 oldtimer (zo noemen wij dat in belgenland als de auto 25jaar is) word en eigenlijk helemaal klaar is om aldus gekeurd kan worden , vanaf 25 jaar oud moeten deze wagens slechts éénmalig gekeurd te worden om zodoende de o-nummerplaat te kunnen verkrijgen. Alles ligt te wachten om na die datum gemonteerd te worden , schroefset , velgjes enz.... om er dan uiteraard lekker mee te kunnen gaan cruisen. Zo , dit is dus een kleine voorstelling van mezelf en dan nu enkele fotootjes erbij wat toch zeker zo leuk praat. Deze 1 is er al van in de beginjaren (al een 15jaar in m'n bezit) bij : Dit is dan de 2 waarover sprake in de voorstelling en is ondertussen de gezegende leeftijd van 25 gepasseerd en dus hoog tijd om hem te gaan veranderen : Zo stond ie erbij na aanschaf : Hoog tijd dus voor zoiets: Ja , ik weet het , het zijn inderdaad Op.l velgjes maar ze misstaan er niet onder vind ikzelf. D enaafkapjes zijn natuurlijk wel wat veranderd. De achterlichten vervangen door gans rode: Ook onder de motorkap maar even aan het poetsen geslagen: Dit prulleke kwam ik ook nog tegen en leek me wel leuk om te monteren op de grille: En dit mag natuurlijk ook niet ontbreken: Zo , dat was het weer effe voor deze keer , er gaan na verloop van tijd 16" stalen velgen met Audi-doppen onder komen welke ik ondertussen al gevonden heb maar ben hiervoor nog op zoek naar de gepaste bandjes.
|
||||
|
||||
Mooie golfjes, vooral die mk1, de mkII ziet er ook keurig uit onder de kap.
|
|
||||
|
||||
Dank u voor de positieve reactie , en we proberen ons best te doen hé.
|
|||
|
|||
2 prachtige schoonheden heb je staan Rudy, MK1 en MK2 liefde, 16 inch met audi dopjes zal hem goed doen
Succes met je projecten man, zal zo nu en dan eens een kijkje nemen he! :P
|
||||
|
||||
Dank u , deze staat nog effe in de 'wachtrij':