|
|||
|
|||
Schuuropruiming, ongelovelijk veel!
Hallo,
ik ben bezig om wat ruimte in mijn schuur te maken, en daarom heb ik hier veel onderdelen voor de liefhebbers! 20,- euro Zonnekleppen golf 1 cabrio 15,- euro armleuning per set (chrome randjes zijn niet mooi meer) 20,- euro Handvaten golf 1 (chromen en zwarte accenten, liggen er ook nog los in) 10,- euro Kachelstukjes 10,- euro dashboard inzetstukken (ophangpunten kapot) 20,- euro Stijl bekleding (cabrio geloof ik) alles wat op de foto te zien is, ligt nog wat opgerold. 20,- euro Stuurschakelaars per stuk 50,- euro Carburateur, 2e3 van een golf 2 1300 (kan wel een schoonmaakbeurtje gebruiken) 50,- euro Carburateur, weet niet welke.. 20,- euro dynamo's en startmotors per stuk 25,- euro Schakelmechanisme, wat je ziet is wat je krijgt 15,- euro kappen per stuk Ik heb nog veel en veel meer liggen, dit komt er ook nog bij te staan! Zoek je nog wat? Remmerij? kachelslangen? uitlaten? klein spul? Je kan ook langskomen op afspraak en dan kan je een kijkje krijgen door al het spul. Ik woon in 's Heerenbroek dat ligt bij Zwolle! Last edited by LeonStr : 19-04-2012 at 20:34. |
|
|||
|
|||
Heb je ook nog spatborden? Links + rechts?
|
|
||||
|
||||
heb je ook de plastic deurbak LV met speaker behuizing + kapje?
Zit bij mij op een GTI weet niet waar die nog op zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik morgen even moeten zoeken! Quote:
dankjewel, zal het aanpassen! Quote:
nee helaas Quote:
zal ik ook morgen even moeten zoeken! Mensen die dichtbij wonen of alsnog willen komen kijken, geen probleem! |
|
|||
|
|||
Ha LeonStr,
Heb je de achteras van de golf 2 nog liggen? en als ik het goed zie zitten er ook remleidingen op? Zitten er ook remslangen op (van leiding naar remklauw)? En heb je er ook handremkabels bij? Hoe is de staat van de ankerplaten? |
|
||||
|
||||
carb is een 2e3 van een golf 2 1300
|
|||
|
|||
dankjewel! ik heb nog een carb gevonden, denk je dat je die ook kan identificeren?
|
|
|||
|
|||
Dit is die carb:
@sjeesbeest Dat zal ik even moeten bekijken, alleen wat is mfa? |
|
|||
|
|||
zou graag de zonnekleppen, dashboard inzet stukken, deurklinken en nog enkele spullen voor een golf 1 cabrio willen opkopen. heb u een pm verzonden
groeten |
|
|||
|
|||
Ligt in die schuur toevallig ook nog een inlaatsysteem voor een golf 1.5?
Deze klep van de inlaatluchtverwarming, Groeten |
|
|||
|
|||
Uhhm dit zou weldegelijk kunnen, heeft u een voorbeeld foto?
Vandaag is de achteras trouwens opgehaald. |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een set ankerplaten liggen zoals die op die achteras zaten? voor schijfremmen voor achteras?
|
|
|||
|
|||
MFA = Zo'n extra schuifje op de ruitenwisserhendel met een knopje (zit alleen in golfjes mk1 met een extra display waar je de olie temp en buiten temp... etc .... op af kunt lezen)
en DIE moet ik dus niet hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog niet tegen gekomen, maar zal het nog in de gaten houden
|
|
|||
|
|||
Heb eventueel wel intresse in een setje chrome deurhandvaten.
Hoop dat ze nog wel in nette staat zijn? |
|
|||
|
|||
zonnekleppen zijn verkocht, en als het goed is ook een set handvaten.
kick |
|
||||
|
||||
stuurkolom golf 1 met kleine naaf liggen?
zo ja, als je deze kan opsturen naar belgië heb ik interesse pb me maar als je wat hebt |
|
|||
|
|||
ooh dat moet ik even bekijken
|
|
|||
|
|||
kick
|