|
||||
|
||||
Golf 4 xenon
Zojuist is de xenon van 1 koplamp er mee opgehouden.
Net de dealer gebeld en die vraagt 150,- voor de lamp Is dit een normale prijs? Iemand een adres voor deze lampen? En wat is het verschil tussen orgineel en aftermarket? Alvast bedank!
|
|||
|
|||
Kijk is bij vpc autosport daar staat een lamp voor een orginele golf 4 xenon lamp voor 79eu
|
|
|||
|
|||
Ik heb 4 maanden geleden 2 bolletjes vervangen 6000k 40 euro met verzenden en een jaar garantie.
|
||||
|
||||
Waar gekocht?
|
|||
|
|||
Devil power . nl
|
|||
|
|||
ik verkoop ze op mijn werk dacht ik voor zo'n 45 euro p/stuk dacht ik!
|
|||
|
|||
Van phillips zijn ze meestal rond de 100 euro, laatst zag ik een aanbieding voo 54,- ex btw per stuk.
Er zijn 2 types in te krijgen, dus even goed kijken welke je hebt. |
|
||||
|
||||
Wel opletten dat je geen kleur verschil krijgt, als je er een monteerd zou je ze beter allebei kunnen gevangen. Kleur verschil is niet mooi maar ook apk afkeur bij xenon
|
|
||||
|
||||
Orgineel € 60,- per paar op ebay.de
|
||||
|
||||
ik heb 2 nieuwe besteld, 20,- / stk
zullen wel hatsie flatsie zijn.. heb goedkope besteld, omdat ik twijvel of het wel de lamp is en niet de starter
|
|||
|
|||
Je zou de lampen kunnen verwisselen. Als je probleem mee verhuist naar de andere kant weet je voldoende.
|
|
||||
|
||||
Ja klopt maar daarvoor moet de bumper enz allemaal eraf, dus ik liever gelijk de nieuwe lampjes bij de hand mocht het daaraan blijken te liggen
|
|||
|
|||
www.xenonlamp.nl is ook een goede