|
|||
|
|||
Volkswagen up, nieuwe fox?
Goedemorgen!
Ik heb eigenlijk even een vraagje.. Is de volkswagen up! de nieuwe versie van de fox? Want als ik op Google zoek dan op Volkswagen Fox en klik op de url dan kom ik op de pagina van volkswagen up! Iemand enig idee? Gr. Maxime |
|
|||
|
|||
De Up is volgens mij de vervanger van de Fox.
Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
De Up! is de opvolger in het kleine auto segment. Een nieuwe versie van de Fox zou hem tekort doen, want de Fox is een oeroud model uit Brazilië wat ze hier een aantal jaar verkocht hebben omdat ze nog geen fatsoenlijke opvolger hadden voor de Lupo.
|
||||
|
||||
Voor europa is de Up! de opvolger voor de Lupo.
|
||||
|
||||
Quote:
LUPO |
|
||||
|
||||
Platform zou van een polo afkomen heb ik gehoord.
|
|||
|
|||
De FOX is/was een voor de braziliaanse markt gemaakte auto, omdat Volkswagen geen klein Segment auto had hebben ze de Fox naar Europa getrokken met een aantal aanpassingen zodat ook hier de fox aan de eisen voldoen zou.
Maargoed, omdat het een kwalitatief braziliaanse auto is, is de kwaliteit RUK en hebben ze een compleet nieuwe auto bedacht, en whalla, daar staat hij: De UP! De Up is een Kwalitatief Europeese auto, veel degelijker dan de FOX, betere materialen, rijdt beter en ik hooop dat we er ook minder problemen mee gaan krijgen. De Up is dus de opvolger van de Lupo, en heeft een nieuwe lijn EIGEN motoren gekregen, en volgens miij zitten er idd polo platform delen onder maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ofterwijl: Een leuke wagen! (Y) |
|
|||
|
|||
Leuke wagen voor aantrekkelijke prijs en met mooie velgen.
|
|
||||
|
||||
@ fryslan wat zijn echte fox kwalen dan?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja hij heeft inderdaad platforme van de polo, laatst nog op de introductie cursus geweest van de UP! |