|
|||
|
|||
zou er persoonlijk bbs rs in 17 inch op zetten.
das gewoon het mooiste ook al heeft iedereen het,het is nu eenmaal zo. |
|
|||
|
|||
jaaa daar heb je zeker gelijk in.. en denk dat het zoiets ook wel gaat worden.. voor nu zo wel even tevreden en een beetje sparen om nog is te kijken wat er straks nog is aan te gaan doen
ben er nogsteeds heel blij mee.. net wa kleine dingetjes verrandert... hoe is het met de audi en de rallye? |
|
|||
|
|||
Zou als ik jou was in de toekomst kijken voor zwarte golf 3 recaros en dan rondom in het onderstel powerflex zetten. zal je zeer zeker ten goede komen.
ook zou ik persoonlijk er g60 remmen op monteren icm rvs remslangen |
|
|||
|
|||
Heb nu het leer uit een golf 3 er al inzitten en nu wel tevreden met interrieur.. maar indd de rubbers is vervangen van de zomer en de schijven blokken ook meteen mee.. denk alleen wel de orgineele want zo wild rij ik meestal niet :p
Foto's interrieur staan pagina 1 |
|
||||
|
||||
hey mijn oude golf!
toen ik hem had zag hij er nog zo uit: (voorbumper moest opnieuw gespoten worden) ZONDE dat je het leer eruit heb gehaald.. zat perfect en past naar mijn idee gewoon goed, ik heb vaak zat met 4 man in de auto gezeten.. maar dat is mijn mening.. suc6 ermee!
|
|||
|
|||
Nou van voor ging wel goed.. alleen stoelen konden nietbnaar voren.. was gewoon beetjebonhandig vond ik.. en stof had inmiddels ook zijn mooiste tijd welngehad.. nu zwart leer.. staat mooi met de deur panelen.. verder nogsteeds tevreden over de golf!! Nu alleen bij de spuiter.. klein ongelukje vrijdag terug en dan weer verder alles gaan vernieuwen
|
|
|||
|
|||
mau'sssss lekka bezig jonge wanneeer is het weer vw sleutel dagje haha
|
|||
|
|||
jaaa hoop dat die woensdag terug is van de spuiter:P hahah dan van het weekend die schakelmeganisme shit rest nog ff doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zou Nice zijn! Daarna ff langs MMVW om die ontbrekende "kogel" te halen, ik moet er ook nog ff zijn hihi
|
|||
|
|||
heb de bol al gehaaald jaaa maar 67,- euriiiss :P hahaa
nu belde de wit dat kleur code niet klopte was bordo rood waar ze op uitkwamen dus ff mooi kut alleen ze gingen het ff uitzoeken.nl! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi man! Rode bumper op die auto Doen! ff snel weer sleuteldagje inplannen
|
|||
|
|||
ja van het weekend als die terug is.. moet zoiezo die bol ff fixfix
|
|
|||
|
|||
heb je trouwens die klinkjes op die oude foto gezien he roy en die velgen haha
de lampen iets minder mooi of nie? want nu is het moment:P |
|
|||
|
|||
Geen updates meer?
|
|
|||
|
|||
Welkom en mooi Golfje heb je...hele mooie kleur.
|
|||
|
|||
Soms mis ik men 16vtje nog wel hoor,
het was een fijne daily. kleur was inderdaad apart, Amethyst van bmw, alleen dan van de motor lakken. Last edited by rallyegolfg60 : 26-08-2012 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Echt een mooie golf, hou ervan als alles mee gespoten is! <3
|
||||
|
||||
Vond die vorige lampen toch wel beter staan, maar verder supernett golfje! Nice kleurtje!
|
|||
|
|||
Projekt gestopt?
|
|
|||
|
|||
Leeft de auto nog aangezien we hier niets meer lezen?
|