|
||||
|
||||
Rabit turbo 1.8 filmpje!!
http://www.eastcoastdubs.org/movies/tim10psi.wmv
http://www.eastcoastdubs.org/movies/22psi_rabbit.wmv ook leuk een rat die snel is hahahaha
|
||||
|
||||
Zeker een snelle rat! klinkt ook wel lekker!
|
||||
|
||||
zo snel vind ik die 8vt niet..
|
||||
|
||||
Altijd sneller dan die 8v 2H van mij....
|
||||
|
||||
mijn cabrio reed de schijt uit die 8vturbo.. kijk eens wanneer hij die bocht uitkomt...nul komma nul koppel..hij trekt het niet eens..zo'n groot turbogat
|
||||
|
||||
lijkt me toch best snel hoor
leuke 67er kever in het filmpje trouwens...
|
||||
|
||||
Ik zie de snelheid er ook niet zo in... maja is ook moeilijk oordelen...
daarnaast zou ik daar NIET hard willen rijden zoals hij dat doet... volgens mij een vering van jan lullo, en de wegen zijn daar echt brak!(en deels nat) Maar een filmpje is natuurlijk altijd leuk...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
hoor die auto steeds dan in zijn wielkasten klappen..
|
||||
|
||||
leuke bak .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij tegen deze Golf gesprint dan? Of is dit gewoon een uitspraak gebaseerd op een amateurfilm van een ritje met deze Golf over slecht en nat wegdek?
|
||||
|
||||
carlos..ik merk de laatste tijd een nogal negatieve houding tegen mij..
gebasseerd op dit filmpje en kennis over deze auto weet ik zeker dat mijn cabrio heel wat sneller was.. ken deze auto ook van de vortex..houdt op bij 170pk.. en dat dan amerikaanse pk/s
|
||||
|
||||
Ach, jij bent gewoon een arrogante FIVW-er
Leuk bakkie trouwens Last edited by LuNaTiK : 10-03-2005 at 22:07. |
|
||||
|
||||
lol
|
||||
|
||||
Ik stel twee vragen. Weet niet of je dat als negatief moet zien.
Het is denk ik gewoon niet mijn stijl om op een forum te gaan verkondigen dat een auto die ik ooit had sneller is dan een auto die ik van internet ken.
|
||||
|
||||
geef er toch een gewoon antwoord op jou twee vragen..
en inderdaad jij hebt een heel andere stijl.. het gaat over een geblazen golf 1..en als je een gehad hebt heb je in mijn ogen recht om over dat te spreken toch?
|
||||
|
||||
Dus als ik een geblazen Golf 1 had gehad had ik ook kunnen bepalen welke geblazen Golf 1 sneller is dan de andere. Wat jij wil Richard
|
||||
|
||||
Kan aan mij liggen maar zit er uit als flink beunwerk, en onderin doet dat ding haast niks en een fatsoenlijke uitlaat heb ie ook niet, om nog maar te zwijgen over de veering en de wegen
|
||||
|
||||
Hij ziet niet zo extreem snel uit op het filmpje maar misschien komt dat ook nog eens doordat er niet een echt zwaar geluid uit komt. Dat maakt veel uit.
|
||||
|
||||
Vanaf een filmpje kun je moeilijk oordelen hoe hard hij gaat,
vind hem voor een slechte rat toch behoorlijk snel gaan! En wie er sneller is, ach, wat maakt dat nou uit?? Het gaat erom wie er het meeste plezier heeft in zijn auto, zo te zien beleven deze gasten er veel lol aan en is het ook alleen voor de fun. @spleet: Kicken kever he? Viel mij ook al op! |
|
||||
|
||||
nou nou mijn mening????
ach ik zeg nix ander krijg ik zo lading commentaar. :o In dat laaste filmpje houd volg het gas erop. en dan overschakelen is echt zo;n mijne is snel aktie. Em heb jou cabrio nooit gezien richard maar ben wel bekend met een zeer snelle g60 van een maatje van me. Weinig geluid en GAAn als de brandweer. Ik vind dit echt niet alles. Maar is wel leuk om naar te kijken |