Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 08-04-2012, 08:29
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life

trek de eerste beste pan uit t keukenkastje thuis,hou ze ertegen en je hebt moondisks. vind t echt niet uitzien. Mazda had dat vroeger ook op de 626.

ik zou voor de RA`s gaan.

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote
Old 08-04-2012, 08:29
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Quote:
Originally Posted by GrootsUitpakken
.........de voorpijp naar de kat was lek, en de vorige garage heeft me genaaid door met een schroevendraaier in de eind demper te stoten. kortom demper naar zen gootje...

Dus als gevolg... Geen compressie meer, slecht stationair lopen... met alle gevolgen van dien.......

uhhuh

ik zeg ook RA's,heb nog wel een setje rial opknappers,is ook zo'n modelletje maar dan iets breder.
Old 08-04-2012, 23:05
GrootsUitpakken GrootsUitpakken is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by De Pul
uhhuh

ik zeg ook RA's,heb nog wel een setje rial opknappers,is ook zo'n modelletje maar dan iets breder.

ja ik denk idd toch ook de RA's of sowieso iets in de BBS genre aangezien dit toch VAG eigen is... of anyway de looks heeft... met rials zou je ook goed weg moeten komen lijkt me!

Ik heb via marktplaats een mooi setje BBS gezien met splinter nieuwe minerva 195-50-15 met 6 a 7 MM banden rondom. kortom die gaan we aankomende week ophalen. en die komen eronder.

mocht er nog iemand zijn die interesse heeft in standaard Madison velgen voor verbreed staal projecten of iets dergelijks, ik zet ze nog wel in het "Te Koop" topic.

Voorbanden zijn 1.85mm (zijn door APK heen) en de achterbanden zijn 5.45mm het is een nette set verder!

Set mag voor 100 weg, bij interesse PM'en maar!

tot de volgende update en thanks voor alle goede reacties!
BBS it is, Geen moondiscs!

Last edited by GrootsUitpakken : 10-04-2012 at 12:25.
Reply With Quote
Old 10-04-2012, 11:58
Forum regular

WEER EEN UPDATE!!

Heb via marktplaats Originele Smoked Hella's gezien en deze heb ik opgehaald en gemonteerd!

deze week de BBSjes ophalen en dan kunnen die er ook onder. wordt wel gaaf zo! nu nog een dakrekje en chrome details, en een schroefset!

tevens heb ik de zwart gespoten randen van de velgen afgehaald en al het remstof van het staal afgepoetst en gedaan, die zwarte randen was toch niet zo mooi... en de naafkapjes zijn wel zwart en zien er erg mooi en origineel uit, nog even een weekje zo tuffen en dan komen de BBSjes eronder!

Tot de volgende update trouwe VW vierwielers!

De Foto's:

veraf (Smoked Hella's mounted)

Dichtbij (Smoked Hella's mounted)

Last edited by GrootsUitpakken : 10-04-2012 at 12:28.
Reply With Quote
Old 11-04-2012, 12:06
Forum regular

Ok ik zit dus met een probleem..

komtie..

Sinds gisteren dat ik de Donkere hella's ingebouwd heb ik er schijnbaar water op gehad... het regende nogal... echter zo enthousiast ik was dus verder gebouwd... voor de zekerheid met een fohn even overheen geblazen en dat was het...

Aangezien ik het goed wilde doen en geen beun werk wil heb ik dus meteen nieuwe lampies gehaald... ik heb het volgende.

Dimlicht Achterlicht 2x R5W
Achteruit Licht 2x peertjes R10W
Remlicht 2x R10W
Knipperlicht 2x R10W aan beide kanten

Echter zou je denken HUH?! Golf MK2? horen daar geen R5W peertjes in de knipperlichten.. uhhh dat past dus niet... 1 peertje is al kapot geknapt in de unit die klem zat...

Dus ik dacht slim te zijn en er een kleiner maar hoog vermogen lampie in te draaien. de LINKERKANT is niks meer aan de hand. knippert als een tiet, zowel voor als zij als achterlicht (R10W)

De andere kant knippert dus onwijs snel... Natuurlijk ben ik zelf al bezig geweest... R10W vervangen voor een R5W en dat werkt niet, zelfde probleem... zekering 7 en 8 gechecked voor de knipperlichten.. zijn schoon en vrij van corrosie... Het knipperrelais aan de voorkant los gehaald en vrij van corrosie...

Kan het zijn dat er nog een beetje water in de rechter unit heeft gezeten naar het fohnen en dat mijn knipper relais een dikke kameha-meha gehad heeft?! of hoe moet ik dit zien...

thanks! hoor de ideeen graag... aangezien de andere kant wel goed werkt en de andere kant nogal snel knippert, t werkt nogal op me zenuwen
Old 11-04-2012, 12:38
Forum regular

Velgen zijn onderweg! Moest nog wel het 1 en ander aan gebeuren, maar dat komt goed!

Mijn ogen zijn gevallen op BBS RC's... Alvast een voorproefje getrokken uit Photoshop want jullie houden van foto's

Specs:

Banden 6 a 7 mm rondom 15 inch
ET 40
Naaf: 57.1

Komen onder een polo 6N vandaan

Vanavond in mijn bezit!

En nog een foto gevonden van een andere MK2 die ze er ook onder heeft liggen van VWForum... Al heeft hij ze in 17 inch 5x100

Last edited by GrootsUitpakken : 11-04-2012 at 12:47.
Reply With Quote
Old 11-04-2012, 12:50
VdubMKII's Avatar
VdubMKII VdubMKII is offline
VW Guru

Snel knipperen doet die meestal als een lampje kapot is of als er een verkeerd lampje inzit, als ik me niet vergis hoort er in het knipperlicht een 21watt lampje.
Ik neem aan dat je de lampen niet open in de regen hebt laten liggen, een beetje vocht kunnen ze wel tegen dus dat zal het probleem niet zijn.
Je zou ook eens kunnen proberen om ze van links na rechts uit te wisselen.

Gr Marc

Btw goeie velgenkeus, gaat mooi staan.
Reply With Quote
Old 11-04-2012, 19:43
Forum regular

Nou ben terug van de velgen, maar het waren dus geen BBS RC's... zucht wat een teleurstelling... Heb ze laten liggen... blijf voorlopig wel even retro op de madison staaltjes rijden tot ik een mooi setje BBS RA's vindt ofzo...

Echter is er wel een zonnetje in het duister...
Een 21 watt peertje lost mijn knipperlicht probleem dus wel op...
Dus ik moet of andere achterlichten hebben want de grote peertjes passen er niet in... de vorige lamp is in de hella gesmolten en ik krijg de nieuwe lamp niet in de behuizing gedrukt omdat het gesmolten plastic het blokkeerd... jaaa het is allemaal wat...

wordt vervolgd, heb de randen anyway weer zilver gespoten van de oude velgen dus daar is het wachten even op dan kunnen de randen er weer op...

nu op zoek naar nieuwe achterlichten! THNX MARC voor je hulp! perfect, heb de oplossing nu wel!
Old 11-04-2012, 20:20
VdubMKII's Avatar
VdubMKII VdubMKII is offline
VW Guru

je zou eventueel ook je standaard achterlichten met backlight spray zwart kunnen maken
Reply With Quote
Old 11-04-2012, 23:05
Forum regular

Heb al een setje GTI tail lights op de kop weten te tikken ben voor nu voorzien... maarja tis wel rot... die vorige eigenaar heeft me dus rotzooi verkocht...

maarja dan maar kijken of dit setje GTI achterlichten het wel houdt.

Morgen dakrekje ophalen en hopelijk als het goed is ook 1 gele mistlamp voor ennnn, gele H4 pitten voor in de koplampen.. heb al een set oude ski's op de kop weten te tikken, nu nog een bier krat, langs sjaak voor een schroefset!

tot de volgende update, het wordt dik!
Old 23-04-2012, 16:12
Forum regular

UPDATE mannen, na een lange tijd geen update geplaatst te heben ben ik zeer goed opgeschoten met de Golf,

wat is er gebeurd tot nu:

- Luchtfilter vervangen
- Pierburg Carb gereinigd
- White Walls (Vandaag geplaatst)
- Oldskool Chrome mercedes doppen
- Dakrekje + Slee + Ski's
- Chrome Biezen
- Dino Mascotte aan sleep-oog voor (Mijn officieele naam is Dion vandaar de Dino )
- Nederlandse oranje Mascotte leeuwen aan beide kanten op de zij-ramen om alvast een beetje in EK sfeeren te geraken!
- 2de motorkap gehaald en Geroest!
- Rechts de omlijsting om de wielranden eraf gehaald en vervangen voor jetta exemplaren
- Chrome VW Emblemen (Achterklep en Voorgrill, die zwarte was GEEN gezicht... Vorige eigenaar had ze zwart gespoten maar kon er niet aan wennen, aan aangezien de golf Retro wordt heb ik gekozen voor chrome)
- Originele Golf MK2 Hella Achterlichten terug geplaatst die andere donkere smoke lichten waren aan de binnekant helemaal verrot (gesmolten glas en weet ik het)

To do (wensenlijstje):

- Morgen schroefset
- Morgen Oliefilter vervangen + Olie verversen
- Multiriemen vervangen
- Dynamo vervangen (reviseren)
- Een SH*Tload aan stickers besteld, komen nog binnen!

Zoals jullie zien schiet het aardig op! maargoed genoeg gebrabbeld en gekletst! FOTOOOOOOOO's !! plaatjes zeggen meer dan alles!
lekkere zon vandaag dus meteen even een shootje in elkaar gepropt!
hij staat er nu nog bij als een JEEP vanaf morgen niet meer!

Tot de volgende update leute! morgen gaatie OMLAAG!

Last edited by GrootsUitpakken : 23-04-2012 at 16:34.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules