|
||||
|
||||
@ ewcaddymk1, ja klopt woensdag had m`n vriendin ff een steiger en een badkuip weg gebracht, makkenlijk he zo`n bus
@ matthew7, als we het huis klaar hebben gaat hij helemaal uit elkaar. |
|
|||
|
|||
haha ik vind hem echt tof ben ook opzoek naar zoiets.
en ik hem wel is willen zien als die verlaagd is. |
|
||||
|
||||
Kijk eens wat ik in mijn garage heb gevonden
De bus komt tijdelijk logeren, zij was opzoek naar een warm en droog onderkomen |
|
||||
|
||||
ha ha broertje zijn garage te klein of nog niet klaar????
|
|
||||
|
||||
haha, nee garage niet te klein, passen wel een paar busjes in als het moet, maar hij staat op het moment nog vol met gips, sls, panlatten enz
Maar hij heeft hier tijdelijk een mooi droog plekje, bedank broer!!! Owja hij is nog ff terug geweest naar frieslandkevers daar hebben ze het lelijke plastic ventilatie luikje uit het dak gehaald en weer een stukje dak terug gelast, is weer netjes geworden!! Hier nog een foto van onze bus en de variant van bonne en nienke (nienkebug hier op het forum): |
|
||||
|
||||
Gister is er nog een mooie foto van ons busje gemaakt door een vriendin van ons toen we aan het wakeboarden waren
|
|
|||
|
|||
Vette bus!! Ga je De buiten kant zo laten? Wel een originele special paint
|
|
||||
|
||||
Ik voel een update aankomen binnenkort
|
|
||||
|
||||
wat word het 3.6 turbo 6 cil. boxer
|
|
||||
|
||||
Nee iets met een 8 en een 5 Evert. Wait and see
|
|
||||
|
||||
Quote:
we hebben nu lang genoeg gewacht dus uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh |
|
|||
|
|||
Quote:
Duuuuuuuuuuurrrrrtttt laaaaaaaaannnnnggggg!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Haha, sorry voor het lange wachten.
Maar gisteravond hebben we ons busje ingeruild bij frieslandkevers op een 58er 11raams bus, dus de smalle achterklep, pijlpinkers enz... Hij ligt finaal uit elkaar en het meeste laswerk is al gedaan, moet zelf de vloerplaat, het tussen schot en nog wat kleine dingen er inlassen en dan kan het mooie werk al beginnen, echt super veel zin in!!!! Hier een fototje van hoe hij er op dit moment bij staat: Binnenkort meer!!! Owja het is trouwens een lesbus geweest van het Oostenrijkse leger (waarschijnlijk origineel door vw geleverd in die tijd!!!) en de dubbele bediening zit er ook nog bij!!!
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 23-02-2013 at 23:33. |
|
||||
|
||||
super , ik had al even met broer gebeld
heb je alle onderdelen er wel bij, en ach het huis is klaar dus kon de klusbus ook weer weg |
|
||||
|
||||
Op de voor raampjes en een paar rubbers na is hij helemaal compleet!!!!
Maar moet de garage nog ff afmaken, zijn we vanmiddag weer lekker mee bezig geweest!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zijn "peilpinkers" ? |
|
||||
|
||||
Knipperlichten die net achter de deuren verwerkt zitten:
Kon niet een foto vinden van een spijl waar ze naar buiten kwamen maar hier een kever: |
|
||||
|
||||
dus er kan nog een 6cil boxer in ???
|
|
||||
|
||||
Aha, richtingaanwijzerarmpjes. Als je nou nog pijlpinkers geschreven had... Ik ken ze, zie ook http://www.flickr.com/photos/erik_baas/5723295342/
|