|
||||
|
||||
Vw-Morsink-Vw Aanschaf nieuwe corrado
Zo zal me hier eens voorstellen
Ben Jos Morsink 21 Jaar woont in Neede Als werk zit ik in de Autodemontage. Maarjah zal niet te veel over mezelf hebben Men Wagens 2 Jetta's en zins zaterdag 7 april ook nog een corrado 1e jetta is een 5 deurs Daily uit 1988 smalle bumpers en met een 1.6 motor. 2e Jetta is een 3 deurs uit 1990 met dikke bumpers en een 1.3 Motor ik heb deze jetta aangeschaft voor een project Motorswap. de bedoeling is om hier in deze wagen een g60 in te bouwen. [IMG] Last edited by Vw-Morsink-Vw : 08-04-2012 at 17:45. |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Vw-Morsink-Vw Nieuwe Corrado G60
zo ik had me al voorgesteld maar men nieuwe wagen die ik vandaag heb opgehaald is nog niet aan jullie voorgesteld.
men nieuwe aanwinst: Volkswagen Corrado G60 190 pk Vandaag weer een leuke wagen opgehaald ergens in NL. De plannen waren om deze motor in de jetta te bouwen maar ik denk dat ik deze corrado mooi zo hou het rijd supper en loopt supper. en dat ik er nog maar 1 bij moet kopen voor het jetta ombouw project. Hier een aantal foto's van men auto's. Hier men eerste Jetta Mk2 Van Bj 88. 1.6 En hier men 2e Jetta Mk2 van bj 90 . 1.3 En dan hier men foto van men nieuwe aanwinst Vw Corrado G60 Dus trotse eigenaar van 3 mooie Vw's