|
||||
|
||||
Quote:
die auto ligt half uit elkaar en jan heeft hem nietmeer, toevallig nog een originele splinternieuw vw dikke voorbumper van hem gekocht. hij staan op dit moment bij arie in leuvenheim maar het casco is niet erg best... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop het niet voor hem |
|
|||
|
|||
ik zoek een originele g60 golf dikke achterbumper liefst la9v
|
|
|||
|
|||
Quote:
hoi ik heb deze auto hier staan ik woon in leuvenheim en doe veel met golf 1 en golf 2 onderdelen kijk maar eens op marktplaats onder arie leuvenheim mvg arie |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij deze auto? in welke staat is hij dan en heb je er foto's van? was me eerste auto die ik ooit kocht. Zou hem graag terug willen kopen. zitten de graveerde achterzijramen er nog in? Je kan me ook mailen op bengeltje79@live.nl |
|
||||
|
||||
Deze origineel Nederlandse g60 kwam ik tegen op het vwforum:
Eigenaar nu:? Origineel zilvergrijs is nog zeldzamer dan een origineel Nederlands kenteken... Mooie auto!! Last edited by EvertVW : 16-07-2011 at 10:56. |
|
||||
|
||||
Auto si niet meer van Jeroen.
Is verkocht aan een garage bedrijf in valthermond. Zie hem dagenlijks rijden. |
|
||||
|
||||
Jup, ik zie hem daar ook geregeld staan
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, zal het meteen veranderen. bedankt! |
|
||||
|
||||
groot fan van die auto, zou daar toen voor gaan kijken en wist ook direct kopen
helaas smste jeroen de avond van te voren af en heb nooit meer contact kunnen krijgen en een jaar? later was het ding toch ineens verkocht beetje jammer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben vandaag bij Arie geweest in Leuvenheim. Moest zelf nog e.e.a. hebben en heb meteen maar ff het casco van de YS-65-BK aangekeken. Na er een paar keer op en onder gekeken te hebben schat ik in dat er tussen de 50 en 70 uur arbeid zit aan het casco. Om het roest en rot vrij te krijgen althans! Helaas zit er geen historie bij de auto. |
|
|||
|
|||
kent er iemand deze : GOLF GTI G60 118KW U9 plaat : DSJL05
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die ken ik, Dat is die mat zwarte die laatste tijd meerdere malen op marktplaats heeft gestaan. Kijk hier maar eens: http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=g60+edition Ben je de nieuwe eigenaar? |
|
|||
|
|||
word export naar Belgie
|
|
||||
|
||||
succes er mee!
|
|
|||
|
|||
oei dat klinkt niet goed , slechte koop ?
|
|
||||
|
||||
lijkt me niet,gewoon netjes maken dat ding.....
|
|||
|
|||
Last edited by henk@vr6 : 12-11-2011 at 13:56. |
|
||||
|
||||
YN-63-LG stond een tijd geleden te koop op mp en is verkocht naar België...
|
|
||||
|
||||
Mijn oude G60 orgineel nl. verkocht aan iemand omgeving eindhoven was bedoeld voor nurburgring volgens rdw nog steeds zelfde eigenaar (deze jongen zit op de worthersee altijd midden in reifnitz bij een app bij het grasveld )
|