|
|||
|
|||
Het was zeker geslaagd mensen wat een opkomst Geffrey en ik hadden 5/10/15 auto's verwacht was echt druk bedankt allemaal voor jullie komst
En er komt zeker een herhaling rOnd de zomer lijkt mij wel perfect Gr. Dennis mk2g40 |
|
||||
|
||||
ik heb ook een hele leuke avond gehad en met veel mensen gepraat.
de volgende keer ben ik er zeker weer bij. zijn er nog mensen die foto's gemaakt hebben, ik heb er niet aan gedacht.
|
||||
|
||||
ik kom ook af met de variant, ben benieuwd
val niet over de achterkant die staat nog steeds tehoog.. zullen +- rond 20.00 arriveren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe maar rond de zomer, anders sta je daar alleen
|
||||
|
||||
fack.. ben dus gwoon een dag telaat haha! fijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
vond het wel ff een leuke meeting.. heb ff lekker staan kletsen!
ik zeg goed idee van de zomer weer alleen ff een grotere parkeerplaats zoeken
|
||||
|
||||
CP Mulderveld Alphen aan den Rijn is een mooie locatie hiervoor
|
||||
|
||||
Quote:
Grotere parkeerplek zegtie, kwam aanrijde, keek rechts van me, stond hele de Mac leeg, kijk ik voor me, 300m aan VAG xD |
|
|||
|
|||
Was een geslaagd avondje met een goede opkomst
Is dit niet iets om om de maand te doen? |
|
||||
|
||||
zijn er foto's gemaakt door mensen? aangezien ik me een dag vergist heb ben ik toch wel benieuwd volgende keer probeer ik er wel bij te zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat lijkt me zeker een strak plan. Maar dan per kwartaal ofz. per maand is ook weer zo... |
|
|||
|
|||
Wij zitten te denken aan JUNI voor de volgende en de plek is eigenlijk ideaal lekker langs de snelweg voor iedereen makkelijk en we hebben complimenten gekregen van langs rijdende politie
|
|
|||
|
|||
Waar blijven die foto's...?