|
||||
|
||||
VAG-FEST 2012 --> 10-11-12 augustus 2012
Vag-Fest 2012 @ a NEW Location (more info soon)
Waarom een nieuwe locatie? Door het extreme slechte weer van vorige editie werd het voor ons duidelijk dat De Schorre toch niet het perfecte terrein is voor VAG-FEST. Ook mede door de afbouw van Tommorowland (1 week opgeschoven) konden ze ons daar niet meer de garantie geven dat de Deltaweide nog bruikbaar zou zijn als Camping in 2012. En in 2013 komt het EK Hockey naar de Schorre zodat VAG-Fest al zeker niet zou kunnen doorgaan. We hebben er dankzij jullie bezoekers 5 mooie edities mogen meemaken. Maanden hebben wij rondgezocht naar een geschikt terrein, waar we terug naar de essentie kunnen gaan van VAG-FEST, jullie fantastische VAG-wagens en een gemoedelijke sfeer. We kunnen dus nu bevestigen dat VAG-FEST 2012 zeker zal doorgaan, en dit op ons vertrouwde 2de weekend van Augustus (10 -11 -12). Wij hopen jullie alvast allen terug te mogen verwelkomen, want jullie maken de sfeer op VAG-FEST. Eerstdaags wordt de locatie alsook de intekening kenbaar gemaakt. Meer info kan je ook steeds vinden op onze Facebookpagina. |
|
||||
|
||||
Ben super benieuwd.. De Schorre was altijd super kwa locatie mits het weer ok was!
|
||||
|
||||
Sowieso zijn we er weer bij dit jaar .
|
||||
|
||||
Ja, alweer zin in
|
|
|||
|
|||
Zeker en vast aanwezig
Kan Niet Meer wachte tot het zover is |
|
|||
|
|||
Aanwezig met goed weer
|
|
||||
|
||||
Locatie inmiddels al bekend ?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik denk dat zodra die bekend is hij spoedig hier zal volgen .. geduld is een schone zaak
|
|||
|
|||
KAK! ik kom de 13e terug van vakantie. denk niet dat ik te genieten ben tijdens die vakantie.
|
|
||||
|
||||
Last edited by VagFester : 31-03-2012 at 12:13. |
|
||||
|
||||
Ziet er veelbelovend uit!
|
||||
|
||||
Haha, maar hopen op goed weer, anders wordt het weer een modder festijn zo te zien...
|
|||
|
|||
Quote:
Jah idd dan word het weer ploeteren in de modder |
|
|||
|
|||
misschien toch weer een sprintbaantje maken 1/4 mile
net als vroeger in hofstade en het oude vw mania. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
weinig schaduw bij zonnebrand ook maar ja, zo is het altijd wat, ik ben er bij in ieder geval sfeer maken we wel zelf |
|
|||
|
|||
Word gewoon 30 graden.....(hoop ik) Neem aan dat er ook gewoon weer douches aanwezig zijn?
|
|
|||
|
|||
Mijn douche staat thuis is maar 40 km
|
|
||||
|
||||
Kan ik desnoods met de fiets naartoe!!!