|
||||
|
||||
29 april Volkswoages mee picknickmandes!(Zeeuws Vlaanderen)
|
|
||||
|
||||
Eej leuk joh...ben van de partij, zal vragen of een paar vrienden meerijden om de stoet wat langer te maken
|
|
||||
|
||||
Goed! Zou leuk zijn!
We houden het gewoon erg simpel! De gezelligheid maken we samen Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
bij deze dus hahaha, ikke ga ook mee. in de buurt en klinkt gezellig |
|
||||
|
||||
Kijk eens aan! Nog een meer, nog gezelliger!
|
|
|||
|
|||
ik meld me ook aan weer nieuwe golf:P je heb er vorige week nog naar zitte kijken(A) wou nog naar buiten lopen maar je reed alweer door mooi wagentje die van jou hoor
en denk dat roy (zippo) ook meeging en mis ff kijken want ken hier in de buurt nog wel meer golfjes!! |
|
|||
|
|||
ook naar zolder trouwens.?
|
|
||||
|
||||
Ik had roy nog een pb gestuurd, nog niks terug gehad.
Bedankt voor het compliment, ik denk dat je dan net de goeie kant hebt gezien, want de andere kant zit in de kreukels. Staat nu bij de spuiterij. Maar leuk dat je ook mee rijd joh! Vergeet je boterhammen en koffie niet he! En volgende keer zal ik wat langer blijven staan Tot dan! |
|
|||
|
|||
Oeii echt.. Wat heb je gedaan dan? Veel schade dan of? Zoiezo zonde.. Enne roytje ga zoiezo mee! Haha groetjess
|
|
||||
|
||||
Goedzo! Goed geregeld
Ik zal even een lijstje maken hierzo.. ook van de andere fora.. kun je zien wat ongeveer de opkomst is! Het GCC forum: 1. kleinet0m 2. Krentenbol 3. Marco & Marianne 4. Knuddesoft Via het facebook evenement: 1. Ricardo (golf 1 cabrio) 2. Joenai (golf 1 cabrio) 3. Marius(golf 1 cabrio) 4. Reitske (kever) 5. Brandon (golf 1 cabrio) 6. Youri (golf 1 cabrio) 7. Simone 8. Miranda 9. Anita gaat wel maar Gilles niet?(golf 1 cabrio) Volksforum: 1. Lord-Iggy 2. Lp9v-martin-mk2 3. Brounys 4. Zippo |
|
||||
|
||||
volgens mij zijn de golf mk1 in de meerderheid . de mk2 word hopelijk vanavond ff gefixed
|
|
|||
|
|||
Ik zoiezo mk2 yeaahhhh
|
|
|||
|
|||
misschien ben ik met m'n passat ook van de partij, ben laatst in doel nog enkele foto's gaan maken,
deze was wel m'n beste die dag! http://apocalypse5-0.deviantart.com/#/d4wke7o |
|
|||
|
|||
Ik ben ook aanwezig, met de golf 1!
Had me ook al ingeschreven op facebook |
|
||||
|
||||
Dus rijden we met een kleine 20 auto's, als dat lijstje nog up to date is...leuke stoet!
|
|
||||
|
||||
nou wil ik niet raar overkomen met me volgende vraag hoor
hoe kunnen we om 10 uur verzamelen in Beveren en dan gelijk om 10 uur foto's maken in Doel? |
|
||||
|
||||
Als jij naar dat adres komt sta je in doel en kun je foto's gaan maken
|
|
||||
|
||||
aha weer wat geleerd haha, merci
|