|
||||
|
||||
Ook met de brommer ben je welkom!
Je zal deze alleen buiten het meeting veld moeten parkeren. (of het zou een hele fraaie oldtimer moeten zijn....) De entree bedraagt dan 3 euro, en dan mag je gewoon van alles mee genieten!
|
|||
|
|||
Quote:
Oke dank u voor de info zal er ook zeker bij zijn |
|
|||
|
|||
ben er dit jaar zeker weer bij abusser
( wij zijn toen samen naar spa gereden ) nu zit ik alleen met een dilemma, kom ik met de jetta of met de kever ? of met allebij zal proberen er hier van de fam ook nog wat op sleeptouw te nemen. Gr jeroen
|
||||
|
||||
He jeroen!
jazeker weet ik dat nog! Komend jaar weer Spa? Zou mooi zijn als je met de kever komt, hoe meer luchtkoelers hoe beter!
|
|||
|
|||
Quote:
haha mooi, ja zeker hoop dit jaar toch wel met een andere motor te gaan ben druk bezig. dan gaan we dat doen neem de rest dan ook wel mee op sleeptouw en laat de vrouw de jetta wel mee nemen
|
||||
|
||||
Top!
|
|||
|
|||
Vanavond bezig geweest met een plattegrond maken van het terrein.
Stukken groter dan het oude terrein dus mensen kom dat terrein vullen! |
|
||||
|
||||
Nog een nieuwtje.
De VW 412 club Holland zal met een 6 tal auto's aanwezig zijn als gastclub! http://www.412club.nl/ Leuke luchtkoelers en weer eens wat anders dan het gebruikelijke.
|
||||
|
||||
De volgende bedrijven zullen aanwezig zijn op de 6th Arnhem DUB INN:
StickerDump.com –> Stickers, stickers en nog meer stickers! Ton Schuiten –> Modelauto’s. VolkswagenWinkel.nl –> Onderdelen en accessoires. Ralva autoshop –> Voor al uw accesoires. Hot rod Doesburg –> Te gek in kever. Volksparts –> Water en lucht gekoelde onderdelen en accessoires. LasKlus.nl –> Ter plaatse professioneel las advies en offertes. Kustom Bart –> Special paint and kustom work. Adam’s car care –> Car wax, sealants, dressings, cleaners, en polishes. Klaas schaft –> Ambachtelijk schepijs vanuit klassieke VW bussen. Driven2Shine –> Auto poets producten en benodigdheden. Veilig Verkeer Nederland –> Aanwezig met diverse leuke testen. TH auto parts –> Onderdelen, smeermiddelen, gereedschap enz. Volksforum.com –> Aanwezig met de merchandise stand. Vereniging van Automobieltechnici –> Brengt u verder in mobiele techniek!
|
||||
|
||||
6 mei niks te doen. Dus ik ben er ook met de vrouw. Weet alleen nog niet met welke auto... of de mk2 waar ik net voor de 3 keer de uitlaat van aandiggelen gereden heb. maar het budget er waarschijnlijk niet naar is om dat te laten maken. Of ik kom gewoon met de standaard passat. En gewoon lekker kijken... We'll see!
|
|
|||
|
|||
Aanwezig!
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook wel ff aanwaaien
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ben 6 mei vrij dus we zijn er bij. in de golf R
|
||||
|
||||
Onze DUB INN "AanplakKlep": wat te verkopen of te melden? Neem je flyer, advertentie of wat dan ook mee naar de 6th Arnhem DUB INN, en plak het aan op de "aanplakklep"! Wij zorgen ervoor dat de klep op een mooie opvallende plaatst staat!
(de rest van het terrein is een NO flyer zone.... )
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
goed initiatief met die aanplakklep!
vorig jaar aanwezig gweest en wilde deze dit jaar eigenlijk ook zeker niet laten schieten helaas zijn we een weekendje met de hele vrienden groep camperen.. 2013 nieuwe ronden nieuwe kansen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Present!
|
|
||||
|
||||
VolksDub zit er al op geplakt zie ik
|