|
|||
|
|||
ander stuuraparaat aam motor?
goeiedag,
ik heb een golf variant van 1996 met een 1.8 aam motor. nu heb ik gehoord dat als je het motor-stuuraparaat van de 1.8 met 90pk er aanzet dat je dan ook 90pk hebt? ik weet zo de motorcode van de 90pk uitvoering niet. iemand enig idee of dit werkt? want 75pk begint te vervelen |
|
|||
|
|||
Durf niet te zeggen of het zo makkelijk is door gewoon de ECU van een 90pk versie te pakken, maar hiermee krijg je wel 90pk:
Hier de chip: http://shop.bolku.nl/product_info.php?products_id=676 Hier ECU met de chip er al in: http://shop.bolku.nl/product_info.php?products_id=1072 |
|
||||
|
||||
met alleen het stuurapparaat ben je er niet,je moet ook de injector wisselen.maar het kan wel.
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de tips. Zal eens uitzoeken wat het makkelijkste is
|
|
|||
|
|||
heeft iemand mischien het motortype van de 90pk versie?
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Adz...
|
||||
|
||||
Quote:
of abs,dat is iets ouder.
|
|||
|
|||
oke danku dan ga ik even opzoek naar een ecu van een van die types. of heeft iemand er toevallig nog 1 liggen??
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een 1.8 ADZ moter met 90 pk ik heb hier voor ook een Golf met een AAM motor code gehad weet eigenlijk niet hoeveel pk's die had.
Maar het zet me aan het denken ik weet niet wat het hoogst aantal pk's is van een 1.8 is maar zou je ook het motor stuurapparaat en de injector van een 2.0 kunnen nemen |
|
|||
|
|||
Quote:
En ws. de nokkenas?? Uilaat spruitstuk en uitlaat heeft ook een grotere doorstroom |
|
||||
|
||||
Quote:
de dingen die ik opnoem zijn om de motor goed te laten lopen.ik betwijfel trouwens of er verschil in het uitlaatsysteem en de nokkenas zit.....