|
||||
|
||||
zo shoarma zit er weer in en nu met een giga kegel voor t scherm
deurtjes passen ook re de lijk bietje lijm ertussen Valt nog wel tegen hoor, eerst activeren met een of ander duister chemisch goedje en dan niet meer aanraken en schuivend monteren. klusje voor met zn twee! vloeren p[asmaken en standkachel op zn definitieve plek geknutseld toch maar besloten om de hoek helemaal te vervangen ipv alleen onder de accuplaat, compleet vergaan, dus gelijk nieuwe accuplaat erin. gelukkig zij er zeer goed passende onderdelen van Autocraft te koop ( kost wat maar dan heb je ook wat !) alleen de ronding van de achterklep klopte niet maar das gauw en makkelijk verholpen nieuwe platen voor de middenbank eringelast,oeps bijna de l..l de gaten in de platen van paroestie blijken maar liefst 8 mm verkeerd te zitten uitzagen en opnieuw beginnen die goedkope namaakshit tis toch nog goedgekomen hoor nog en passant een paar good old foeksen gescoord try out met de standkachel gedaan ai ai bijna vergeten, een of andere m....l had ooit de euvele moed een gat in het dak te knippen malletje gemaakt in de goede rondingen ( ben gek op rondingen ) en een contramal om de ingelijmde dubbele gerondeplaat, gemaakt met een engels wiel, keurig in zijn goede vorm, spanningsloos te monteren. mag niet klagen dak moest dus ook maar kaal, kan de lijm mooi drogen ondertussen nieuwe raamuitzettter plaatjes ingelast bumpersteunen uitgezaagd en verplaats naar de enige goed plek ondertussen, de oplettende lezer heeft het natuurlijk allang gezien, zit de lange zijwand er ook weer in even een paar nieuwe rechte balkjes uitgezocht bij de Gamma en na twee dagen weer teruggebracht haha en toen was ik ineen dat lassen zooooo spuugzat hup naar de spuiter dat ouwe ding ondertussen thuis niet stilzitten, maar met de straalkast aan de gang en meerdere waslijntjes met epoxy grijs gemaakt met de bus ging het ondertussen als een speer en een proefkleurtje op laten zetten tijd voor een bakkie tada Renka |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de Rdw keuring!
|
|
|||
|
|||
Super project! Is hij al helemaal af, als ik het goed lees/begrijp ben je al verder als uit de laatste foto's blijkt?
|
|||
|
|||
Sow wat een werk! Respect hoor!
|
||||
|
||||
Ik volg dit project al een tijdje via het spijlbussen forum, respect voor je werk!!
En nu gauw de rest van de foto`s plaatsen!!! |
|
||||
|
||||
stiekemerd
"als ik het goed lees/begrijp ben je al verder als uit de laatste foto's blijkt?" Inderdaad, ben ik al wat verder maar wou jullie toch mijn project niet onthouden, er zijn een hoop mensen nog onbekend met dat andere forum. Ik ben niet hier eerder gestart omdat ik het bijhouden van twee fora wat al te veel tijd vond kosten. Ik zal regelmatig iets posten, maar één op één zal het nooit worden, en er staan ook andere fotoos hier tussen tada Renka |
|
||||
|
||||
ehhh peet, mijn velgen glimmen niet genoeg, kan jij daar wat mee ??
|
|
||||
|
||||
heerlijk project! je pakt het netjes aan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, jij wilde per se naar die duitser tuurlijk alles (veul) kan laat maar weten wat je in gedachten hebt Of deze ? : |
|
||||
|
||||
daar gaan we weer
zo nog maar effe een paar pics droppen hier
onderkantje in de kleur zodat hij niet meer op zijn kant hoeft en toen maar de binnenkant eerst in de grondverf en daarna gelijk maar in de kleur, beige grau \ vloeren en staande delen afgeplakt tegen overspray half way down en hoppa gelijk in de blanke lak en toen was het tijd voor een vw biertje haha En na de zoveelste keer afplakken, met 3 man een uur werk En dan de favoriete klus van ieder spuiter: KITTEN en vooral... gladstrijken rare gewaarwording, na zoveel jaar en honderden uren werk eindelijk weer kleur op de bak het lijkt al heel wat maar de volgende ochtend na een nachtje bakken stond ie er al weer zo bij ondertussen allerlei andere losse onderdelen waaronder de bumpers ook kleurtje gegeven voorproefje van de bovenkleur YIHAAA...... en dan toch het eindresultaat Jullie begrijpen dat ik een week lang in de garage heb geslapen Ondertussen ook nog een paar velgkes opgeknapt 6 en 7j x 15 en hij is weer thuis Na drie jaar zelf al het werk gedaan te hebben is het moeilijk te bevatten dat dit je eigen auto is haha de kleine jongen (kop groter dan ik) moest toch echt even de velgkes proberen en de nieuwe mascotte zit al weer als eerste in de bus dus de naam van de bus zal wel Scrap, ughh Scrat worden na met de beide benen weer op moeder aarde te zijn beland, maar eens naar de onderdelen gaan kijken. kleine dingen gestraald in de kast en naar de verzinkerij gebracht. Kan het iedereen aanraden, iedere cent dubbel en dwars waard en de kosten vallen reuze mee! ondertussen een onrustige nacht gehad omdat vrienden dachten dat er teveel bling aan de bus zou komen, maar hou wel van een beetje bling en dan begint het echte leuke werk, man, man, wat is dat kicken nieuwe bakelieten bussen op de kop kunnen tikken voor de vooras en eerst maar eens voorgeruimd op de nieuwe nos draagarmen die ook ook nog was tegengekomen een en ander maar eens even gepast, het ruimen komt erg nauw en moet met kleine stappen uitgevoerd worden om dat er geen weg terug is. uiteindelijk toch nog wel aardig geworden tada tijd voor een bakkie |
|
||||
|
||||
SWEET !! Dat ziet er echt vet uit !!
|
|
||||
|
||||
heerlijk zon versgespoten bus! laswerk e.d. ziet er ook zeeer netjes uit!
|
|
||||
|
||||
wat een lakwerk... spiegeltje, spiegeltje in de garage....
|
||||
|
||||
super mooi zeg.
|
|
||||
|
||||
torretje ook al op de bank geweest en dit is het geworre
1,36 maal de ftlbs en dan heb je Nm lekkere brede powerband ook kortom een echte busmotor met loads a torque! en langzaam verder met opbouwen wielen vallen net mooi naar binnen met deze ET waarden die hele smalle assen is he le maal niks voor mij, maar dit is spot on aangepast stuurhuis van Creative eronder voor een beetje fahrvergnugen moest er toch maar IRS onder keverarmen mét schijven van wilwood en voor 4 pots klauwen ook van wilwood nog maar effe een remdrukregelaar gemonteerd( voor als we naar de ring gaan ) en een extra makkelijke controle van de remolie ()silicone) begint al weer een beetje op een voras te lijken met rembekrachtiger natuurlijk in de auto bengint het ook vorm te krijgen met zon handige lange pook oja toch ook nog maar een extra midensteun voor de bak gemaakt want anders gaan we ook neusstukken en bakken breken slaapbankje inelkaar geknutseld met een paar oude scharnieren van twee geeltjes achter toch maar verstelbare veerplaten gemonteerd zodat de wielen makkelijk gewisseld kunnen worden bij pech onderweg beetje isoleren en voor het eerst na 3 jaar weer op zn eigen wielen, nou ja eigen.. banken en stoelen laten poedercoaten bij henk in hilversum toppie Henk! en precies in de goede kleur mal gemaakt om de tochtruitjes met nieuw rubber in te kunnen persen en voorzichtig monteren zonder te beschadigen dat valt erg tegen poeh oja ook nog 6 pop out ramen inpersen in nieuwe alu randen slaapbank en stoelen laten bekleden bij Marcel model millersrenkum portierke erin en een begin gemaakt de deluxe trim, das ook nog een heel gepruts, vooral de achterhoeken en de neus hebben me heel wat zweetdruppels gekost antidreun erin en een voorzichtig begin gemaakt met het interieur, want van die deluxetrim wwerd ik gestoord lijkt het al wat ?? tada bakkie doen |
|
||||
|
||||
ge-wel-dig
|
||||
|
||||
heel moooi echt super!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
kwijl.......
|
||||
|
||||
thanks boys
|
|
||||
|
||||
Dit is werkelijk ongelooflijk! Wat een vakmanschap en perfectie... Het petje gaat ver af.. heel ver...